Maciej Napisano 1 Kwietnia 2007 Napisano 1 Kwietnia 2007 Zapowiada się gratka dla polskich shiploverów! http://www.dragon-models.com/html/7068poster.htm Pozdrawiam, Maciej Cytuj
mirage3 Napisano 1 Kwietnia 2007 Napisano 1 Kwietnia 2007 Tia tylko ten Seahawk mi tam nie pasuje nasze fregaty są modelami "krótkimi" a Seahawki bazowały na "długich" wersjach Cytuj
Maciej Napisano 1 Kwietnia 2007 Autor Napisano 1 Kwietnia 2007 A "Pegasus" pasuje Ci... kotecku?! Śmigłowiec w tej skali można sobie w ogóle podarować - co do kadłuba, nie potrafię jeszcze ocenić którą wersje przedstawia. Jak będzie dostępny to się sprawdzi - u Dragona bywa różnie... Pozdrawiam, Maciej Cytuj
sokol Napisano 1 Kwietnia 2007 Napisano 1 Kwietnia 2007 Krótka czy długa wersja ale "ohłap" mnie bardzo cieszy Pozdrawiam sokol Cytuj
mirage3 Napisano 1 Kwietnia 2007 Napisano 1 Kwietnia 2007 A "Pegasus" pasuje Ci... kotecku?! Łootki nawodne jak i podwodne to nie moja dziedzina nie znam się na modelach okrętów Cytuj
okonek Napisano 1 Kwietnia 2007 Napisano 1 Kwietnia 2007 Tia tylko ten Seahawk mi tam nie pasuje nasze fregaty są modelami "krótkimi" a Seahawki bazowały na "długich" wersjach No Piotrek w tej skali to bedzie az 3,4 mm roznicy Cytuj
sokol Napisano 1 Kwietnia 2007 Napisano 1 Kwietnia 2007 Aż 3 mm Gumką myszką te 3 mm się zetrze i zrobi "Pułaskiego" Pozdrawiam sokol Cytuj
Jędrek Napisano 1 Kwietnia 2007 Napisano 1 Kwietnia 2007 kolejny do magazynu ech, żeby w takich ilościach ruskich wydawali Jędrek Cytuj
okonek Napisano 3 Października 2007 Napisano 3 Października 2007 Chyba jeszcze Revell go robil w 700-ce ale zobaczcie jaki ten z LEE ladny i to w jakiej skali http://hsfeatures.com/features04/hmascanberradj_1.htm Cytuj
perdidos Napisano 8 Października 2007 Napisano 8 Października 2007 A ja widziałem ORP "Gen. K. Pułaski", z żywicy 1/700! Elegancki, nasz prawdziwy jedyny,a nie jakiś tam standardowy OHP Cytuj