maggot97 Napisano 22 Maja 2011 Autor Share Napisano 22 Maja 2011 Powoli do przodu. Wprawdzie mija mniej więcej 6 mies od rozpoczęcia budowy, ale tak krawiec kraje, jak materii staje, czytaj, ile ma czasu Kabina jest praktycznie złożona. Wnętrze zamontowane (brrrr, jak ja tego nie lubię robić - podczas montażu oczywiście musiała mi się rozkleić kasta przy łączeniu słupka A z drzwiami od strony kierowcy; całe szczęście, nie poszła szpachla, ani lakier, bo chyba bym się zapłakał; teraz obchodzę się z tym, jak z jajem, bo okazało się, że mimo wielokrotnego przyklejania szybki od strony kierowcy na clear fixa, ta nadal jest luźna ). Całość przypasowałem do ramy po wciśnięciu na sucho elementów zawieszenia kabiny, zderzaka przedniego (nie skończony, jak widać; wykonanie odbłyśników i reflektorów w pokażę następnym razem w świetle dziennym) i prowizorycznym założeniu kół.Wygląda to tak... Na kabinie do zwashowania została maska przednia, co zapewne widać w połączeniu z resztą kastą. Jak zaznaczyłem we wcześniejszym poście, zabrałem się za odtwarzanie układu pneumatycznego. Oprócz tego, co prezentowane wcześniej (przewody na przedniej osi i wypuszczone przewody ze zbiorników powietrznych), dorobiłem przewody hamulcowe na tylnej osi, włącznie z zaworkiem sterującym wykonanym z fragmentu starej ramki. Żeby nie było nieporozumień, najpierw schemacik A finalnie wyszło, to tak I sam zaworek, którego kąty proste są rodem ze zbiegów ścian w blokach z wielkiej płyty, ale liczę na to, że z biegiem czasu zacznie wychodzić lepiej Dalej zamierzam odtwarzać w nieco uproszczony sposób elementy układu pneumatycznego pojazdu. Z racji tego, że w pobliżu niestety zwinął się jeden ze sklepów modelarskich posiadających profile plastructa, muszę bazować na zakupach ze sklepu z Gdyni. A, że to dalej i do 30-go maja robią remont centrum handlowego, w którym ów sklep się mieści, zobaczymy, kiedy uda mi się tam podlecieć i zakupić niezbędne materiały do produkcji kolejnych zaworków. Z ramek już tego robić nie będę, bo, przynajmniej na dziś, przerasta mnie mnie to co nieco... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmroczko Napisano 23 Maja 2011 Share Napisano 23 Maja 2011 Cześć! Piękny rysunek, jeżeli chodzi o dokumentację. Chciałbym mieć taką do mojego Tak jak jestem krytyczny co do niektórych "instalacji" które można zobaczyć na tym forum, tak Twoja mi się podoba, jest realistyczna o tyle, że wszystkie przewody w samochodach muszą być dobrze zamocowane - i w Twoim modelu są. Jeśli chodzi o szyby, to polecam zabezpieczenie ich sidoluksem a potem wklejenie ich na super-glue (sidoluks zabezpiecza je przed "bieleniem"). Zaworki ja bym wycinał z grubej płyty polistyrenowej. To tyle moich uwag, życzę powodzenia w dalszych pracach i pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voseba Napisano 23 Maja 2011 Share Napisano 23 Maja 2011 Żeby nie było nieporozumień, najpierw schemacik Stary, szacun, własnie zostałeś moim idolem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeka6 Napisano 23 Maja 2011 Share Napisano 23 Maja 2011 Jestem ciekaw jak Ci wyjdzie rama z tym okablowaniem. Powodzenia w dalszych pracach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maggot97 Napisano 23 Maja 2011 Autor Share Napisano 23 Maja 2011 Stary, szacun, własnie zostałeś moim idolem Hahaha, Seba. Chyba na razie rysunkowym idolem (swoją drogą mam tego labiryntu przewodowego więcej, aczkolwiek właśnie się skumałem, że brak mi rysunków nr 5000-70 i 5001-52; będę musiał podjechać do chłopaków z Europolu, którym nomen omen jestem wdzięczny za pomoc; jak już będę miał komplet, to wrzucę tu, gdyby ktoś kiedyś chciał się w to bawić). W pracy policzyłem mniej więcej jakich profili i płytek polistyrenowych mi trzeba, żeby coś z tego wykroić i... zobaczymy, czy nie rzuciłem się w zbyt głęboką wodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tornado Napisano 23 Maja 2011 Share Napisano 23 Maja 2011 Warto by zaopatrzyć się w zestaw zaworów z KFS, jak widzę kilka z nich miało by zastosowanie w tym modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maggot97 Napisano 23 Maja 2011 Autor Share Napisano 23 Maja 2011 Warto by zaopatrzyć się w zestaw zaworów z KFS, jak widzę kilka z nich miało by zastosowanie w tym modelu. Widziałem ten zestaw buszując kiedyś po ich stronie, tylko z prozaicznych powodów (brak ważnej karty kredytowej i chwilowo z braku potrzeby wyrobienia nowej) ograniczam się wyłącznie do zamówień na rynku krajowym. Chyba, żeby ktoś robił zamówienie z KFS-u, to się podłączę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomaszDudek Napisano 20 Listopada 2013 Share Napisano 20 Listopada 2013 ) http://www.ivecoturbospecial.it/ESEMPLARE_FERRARIGIOVANNELLI.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maggot97 Napisano 20 Listopada 2013 Autor Share Napisano 20 Listopada 2013 Dzięki za podrzucone foty, chociaż dotyczą one nieco starszego modelu tego auta (tez dostępnego w Italeri). Turbostar leży sobie w pudle i czeka na dokończenie. Trochę jeszcze poczeka, bo aktualnie majstruję sobie przy Mercedesie DTM z 2000 r, a potem czeka mnie przerwa w modelowaniu, póki nie urządzę się na nowych włościach. Trzeba będzie wygrodzić sobie nowy kąt do dłubania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.