tomcatsky Napisano 6 Kwietnia 2011 Share Napisano 6 Kwietnia 2011 Widać zdanie poprzez znaki interpunkcyjne inny sens ukazało :( , proponuję fotkę ze skupieniem na pylony. Co do malowania - Marcinku, mogłeś umieścić fotkę zbliżenia - goleń przednia, klapy przedziału awioniki - jeden z brudniejszych SH na Tomcat Sunset to właśnie maszyna CAG z VFA-103 - nie mówiąc o samym fakcie że był to oficjalny event=zdarzenie i plane captain - mógł dostać klapsa - jeżeli mówimy o brudzeniu goleni i konsekwencji : jak ubrudziłeś model, ubrudź golenie - to absolutnie. Napisałem że 'nie aż tak brudne', ale przebarwienia-powycierane plamy przy otworach inspekcyjnych etc..., syfek na zbiorniku paliwa w wypadku tej maszyny jak najbardziej występował - inne CAG-birdki np. maszyna z VFA-213 - to jest czyścioch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Witkowski Napisano 6 Kwietnia 2011 Share Napisano 6 Kwietnia 2011 Jeśli dobrze rozumiem treść Twojego posta, a przyznam, że mam z tym problem, to sugerujesz, że samolot był brudny, ale nie przesadnie. Sprostuj, jeśli źle rozumiem. Jeśli tak jest, to jest to dokładnie to co napisałem wcześniej, że model jest przesadnie ubrudzony. Autora tłumaczy jednak w 100% to, że wzorował się na innym modelu a nie na oryginale. I jeszcze; nie sugerowałem, że powinien wyglądać jak z fabryki. Ślady eksploatacji zawsze jakieś występują na tego typu statkach powietrznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.