Mierzu Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Witajcie! Męczę sobie Mardera III UM, ale w międzyczasie zrobiłem sobie model oczywiście w skali 1/72 BA-10 firmy UM. Zestaw otrzymał lufę metalową firmy RB. Dorobiłem ponadto metalowe uchwyty na wieży z drutu miedzianego, przewierciłem lufy km oraz w wieży. Wykonałem reflektory ze Still Water. Malowany akrylami, brodzony olejami i pigmentami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam juszczak Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Fajny modelik ale na 2-gim zdjęciu przód jakby był nieco przekrzywiony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plastikk Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 (edited) Ja może się nie znam [bo zawsze jestem początkujący] ale coś ten BA lewituje...znaczy się zawieszenia ma przekoszone. Kol.Mierzu - można było się bardziej postarać... Błotniki na tyle to blacha po ?Czy pocieniany plastik? Edited April 13, 2011 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrDyzio Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Wiem, że te modele z serii BA nie są najłatwiejsze, ale geometria kół nie bardzo spasowała tutaj O widzę, że koledzy już to zauważyli... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mierzu Posted April 13, 2011 Author Share Posted April 13, 2011 To na tyle to pocieniony przeze mnie plastik. Właściwie to wynika z tego, że koła są po . Niektóre zdjęcia robione były pod kątem, może i to daje efekt lewitujących kół. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...