Ari Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 Chyba jeszcze nie było. http://www.hobbyboss.com/a/en/product/fly/1_72/2011/0801/737.html http://www.hobbyeasy.com/en/data/e6vic8gdnyjryaapz6mv.html Ja tam go chce dla 107 z VF41 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepociufakers Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 I ja czekam na to dzieło, bo tomcat za mną chodzi od pewnego czasu. Z tego co widzę to model zbliżony poziomem do modelu Academy z tym, że ma atrakcyjniejsze kalki. Pytanie tylko jaka będzie cena w Polsce, i relacja tej ceny w stosunku do ceny modelu hasegawy lub fujimi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ari Posted September 10, 2011 Author Share Posted September 10, 2011 Czasem się zastanawiam jak biega myśl kogoś, kto projektuje wypraskę tak jak tu - część kadłuba razem z pokrywami komór podwozia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigJ Posted September 20, 2011 Share Posted September 20, 2011 Fajnie, że będą jeszcze produkowane modele F-14. Obawiałem się, że mogą schodzić z rynku, bo to w tej chwili "schodzący samolot" Zastanawiam się, czy ktoś zrobi kiedyś do niego kalki z irańskim malowaniem - to by była ciekawa odmiana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karambolis8 Posted September 20, 2011 Share Posted September 20, 2011 Hi-Decal Line robi kalki z irańskim kamo. Można kupić w Martoli, Jadarze... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigJ Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 Dzięki za informacje Rzeczywiście są i to w dodatku w całkiem znośnej cenie. Jak będę kiedyś robił F-14 to się zaopatrzę, żeby nie było za dużo amerykanów na półce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomcatsky Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Cóż jako Fanatyk Tomcatów - rozczarowałem się modelem HobbyBoss-a. Aby nikt na mnie nie krzyczał - nie porównywałem go z planami, jest to pierwsze 5 sekund ( taka chemia modelarska ) . O ile same wypraski gatunkowo ujdą to są pewne błędy które wyłapałem tak sobie zerkając. 1. Płetwy ustateczniające ( Ventral Fin )pod gondolami silników ( prawie jak z F-16 lub krawędź natarcia w F-104 ) ostre, cienkie: brak specjalnie ukształtowanych otworów na płetwach do chłodzenia instalacji silnika( Engine ventilation Compartment ) 2. Za płetwami ustateczniającymi , jakby nadlewka - widać konstruktorzy formy chcieli zrobić mechanizm mocowania do pokładu ( Duży ten mechanizm )???( ) 3. Klapy podwozia przedniego odlane razem z połówkami kadłuba 4. Golenie główne - dość pancerne ( odlane bez finezji :( ) 5. Wzmocnienie strukturalne przy stopniu RIO; to akurat da się łatwo zeszlifować o ile robimy wcześniejsze F-14 przed 2003, w przypadku Tomcatów ver. A z VF-154 z roku 2003, gdzie maszyny wykonywały misje bombowe takie wzmocnienie zostawiamy. 6. Cena utrzymuje się na poziomie Hasegawy ( allegro ) a nawet ciut więcej, osobiście jestem za robieniem "FRANKENCATÓW" - ożenić Hase z Fujimi Na plusie drobnym - widać że części odrobinę przemieszano np. mamy belkę LAU-138 ( ver. B i D ), delikatne linie podziału.... w mojej ocenie 3 + Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ari Posted October 4, 2011 Author Share Posted October 4, 2011 Ja entuzjastycznie zaczynałem ale po wizji lokalnej zostawiłem 75PLN w kieszeni. Nie porównywałem do planów ale niektóre rozwiązania technologiczne wyzwalają ból zdrowych zębów. W sumie wyszło nie wiadomo co... - technologicznie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.