Jump to content

pepociufakers

Members
  • Content Count

    262
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

pepociufakers last won the day on July 7 2019

pepociufakers had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

Personal Information

  • Location
    tripmiasto

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A gdyby ktoś chciał go kupić, to lepiej niech głeboko to przemyśli:) Wlasnie jestem na etapie "Składania" modelu Special Hobby i dlatego napisałem, że składania bo jest tak dobrze spasowany, że dużo roboty oprócz wycinania elementów nie ma. Legato też mam i leży już na samym dnie w magazynie:)
  2. Ooo, ten model i ja miałem i ja sklejałem i ja te żagle wycinałem. I pamiętam, że do tego modelu była dodana ramka która w sprytny sposób pozwalała na stworzenie olinowania. Pzdr. Jaro
  3. O wlasnie - ja w tym samym pudełku miałem spitfire-a,(jak narazie jedynego jakiego skleiłem) i w sumie byłem pozytywnie zaskoczony jego spasowaniem. Tylko kalek nie było.
  4. Kończmy tą wycieczkę do gów....burzowych tematów, bo to nie jest odpowiedni wątek do wyrażania swoich osobistych opinii na tematy ogólnoświatowe. Są inne fora na tematy światowe. ------------ Wracając do tematu. Pamiętam, że kiedyś były bardzo popularna vacuformy, i pomimo tego, że teraz często się słyszy, że to modele dla zaawansowanych modelarzy, to wtedy, jako dzieciak, wcale nie przerażały - poprostu model jak model, tylko trzeba wyciąć elementy i skleić. Pzdr. Jaro
  5. Dawno, dawno temu na tym lub pwm. forum ktoś napisał, że Łoś z Pruszkowa był robiony przy udziale/pomocy Airfixa. Ktoś potrafi zdementować lub rozwinąć ten temat? ps. fajnie się czyta te wasze wspominki, i w sumie po części pokrywają się z moimi, bo pierwszy model Łosia dostałem w ok. 1988 roku i jeszcze mój brat go sklejał, ale później już sam je "lepiłem". I potwierdzam, skrzydła czapli były męczarnią:) Pzdr. Jaro
  6. Nakajima B6N Tenzan to przepak Fujimi. Na ksmodel.pl jest napisane, że A-4 to wypraski fujimi.
  7. Mam ten sam plan, i na pierwszy rzut oka na wypraski z oryginalnego A-4M od fujimi, wygląda na to, że do A-4E/F pakowano te same wypraski(no prawie te same:). Najbardziej widoczna różnica to skrzywiona sonda do tankowania w A-4M, podczas gdy w A-4F była prosta(za Lotnictwo 2010/1) - ale to nie powinien być problem w ewentualnym dorobieniem. Oprócz tego A-4M ma trochę większe wloty powietrza i lekko inny kształt stateczników, ale czy fijimi to uwzględnił, to nie wiem. Reasumując - da się w miarę prosto zrobić A-4F. Pzdr. Jaro
  8. Poproszę: HASEGAWA E-2C HAWKEYE "Iraqi Freedom" - lekko zgniecione pudło 105zł Prv.
  9. No co ty:) Pewnie, że kumam ten żarcik:) No stress:) Okopcenia to pierwsza uwaga do niejednego modelu😉 W każdym razie zawsze to mnie motywuje do tego, aby kolejny model był bardziej okopcony.
  10. Dzięki za motywacje;) Dokładnie taki mam plan jak się zabieram do modelu - zrobię boobijanego, z wyciekami i okopceniami. Ale po 6 miesiącach pracy nad nim, już mam go na tyle dość, że celem jest tylko przykleić ostatnie elementy, psiuknąć lakierem bezbarwnym, postawić na półce obok innych i wziąć się za kolejnego z myślą, że następny już będzie poobijany:) Tak jest plan, ale nie wiem jaki będzie efekt po, więc galerię wolałem już zrobić:) Pzdr. Jaro
  11. Staryfajter1954 - dzięki za słowo komentarza. Uzupełniając informacje o samej konstrukcji. Nawiązuje ona do pierwszej konstrukcji wtedy młodej firmy czyli: XP-67 Bat (tutaj troche wiecej o nim) Sam Phantom I został wyprodukowany w niewielkiej ilości (60 egzemplarzy) i był używany przez krótki okres czasu przez lotnictwo US Navy i Marines. Pomimo tego może poszczyć się mianem pierwszej rury, która operacyjnie była używana na lotniskowcu.
  12. Hej, Jakiś czas temu rozpocząłem cykl "Pierwsze rury US Navy", i do tej pory udało mi się zlepić dwie maszyny: Vought F-6U Pirate -> Tutaj Galeria i North American FJ-1 Fury Tutaj Galeria Cierpliwość się opłaciła i Special Hobby wydał ponownie, ale już z nowych form model konstrukcji, która powinna otworzyć ten cykl - a mianowicie FH-1 Phantom. Jak model się ukazał na rynku, tak trafił do mego magazynku, a jak trafił do magazynu to i obowiązek zakończenia cyklu wymagał aby trafił i na warsztat, a tym samym i do galerii: Tutaj z inną pierwszą rurą, która równocześnie powstawała i czeka na publikacje galerii: Dalsze część historii FH-1 Phantom znajduje się z kolei tutaj. ps. niestety niewiedzieć czemu - oszklenie trochę zaparowało.
  13. Ehh, hmm to może jak masz wejście w MC to zwróć im uwagę, że wypraski bardziej przypominają F-22 niż YF-22 a te konstrukcje róznią się na tyle, że gołym okiem można wyłapać różnice. Pzdr.
  14. fiÓóó fiÓóó fiÓóó szacuneczek. Nie wiem jak inni, ale moją uwagę szczególnie przyciągnęły silniki. A tak jakoś. Pzdr.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.