czsochaj Napisano 1 Czerwca 2007 Share Napisano 1 Czerwca 2007 Kalki Techmodu,Humbrole lakier matowy Pactry malowany pędzlem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek92 Napisano 1 Czerwca 2007 Share Napisano 1 Czerwca 2007 Powiem tak Bardzo Ładny i Bardzo mi się podoba z naciskiem na Bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil232 Napisano 1 Czerwca 2007 Share Napisano 1 Czerwca 2007 Cóż by tu powiedzieć. Śliczny spicik, jeden z wielu w Twojej kolekcji, zresztą wiele razy już Ci to mówiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azawakh Napisano 1 Czerwca 2007 Share Napisano 1 Czerwca 2007 A ja się chyba skusze i zaprezentuję swojego Spitfire'a ale z Novo Froga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek92 Napisano 1 Czerwca 2007 Share Napisano 1 Czerwca 2007 Azawakh dawaj dawaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czsochaj Napisano 1 Czerwca 2007 Autor Share Napisano 1 Czerwca 2007 A ja się chyba skusze i zaprezentuję swojego Spitfire'a ale z Novo Froga... Nie znam Spita z Novo Froga. Chętnie go obejrzę. Azawakh dawaj, dawaj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 2 Czerwca 2007 Share Napisano 2 Czerwca 2007 Wykonanie naprawdę do rzeczy. Warsztat pędzelkowy na wysokim poziomie, ale czy ten Spitfire Vb Skalskiego (jeden z ostatnich w tej jednostce przed wprowadzeniem Mk. IX) nie miał czasem innego filtra przeciwpyłowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czsochaj Napisano 3 Czerwca 2007 Autor Share Napisano 3 Czerwca 2007 Korniku, nie da się przed tobą nic ukryć. Jest to maszyna na której Polacy latali gdy jeszcze ich eskadra nie miała własnych samolotów. Wypożyczali od Anglików, na tym latał czasami Maciej Drecki nie Skalski. To tylko tytuł postu. Filtr jest O.K. Pochodzi z Tamyi. Dostałem go od kolegi z klubu, wraz ze zdjęciami tej maszyny. Jakbyś jeszcze coś zauważył nie tak, napisz,uwagi od Ciebie mile widziane. Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kermit Napisano 3 Czerwca 2007 Share Napisano 3 Czerwca 2007 Bardzo dobrze zrobione latadło. Mam tylko jedno pytanie: czy przed nałożeniem matowego lakieru był nakładany jakiś błyszczący? Jakiej firmy? Bo oczywiście rozumiem, że kalki są pod matową Pactrą. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czsochaj Napisano 3 Czerwca 2007 Autor Share Napisano 3 Czerwca 2007 Matowa Pactra jest także pod kalkami, to mój patent. Trochę dziwne, prawda? Ale mat Pactry daję i pod kalki. Zero Sido, zero połysków. Mat pod i mat na kalki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 3 Czerwca 2007 Share Napisano 3 Czerwca 2007 Skoro nie dawałeś żadnego błyszczka, to jak zapuściłeś linie podziału? Pochwal się Wyglądają naprawdę nieźle. Do czego jeszcze mogę sie przyczepić...Do czerwonego łomu, który powinien być srebrny lub barwy kokpitu, oraz do podłoża, które jakieś takie mało pustynne jest , ale to już takie tam szczególiki są... Poza tym jak już wspominałem, modelik jest ekstra. Pokaż go może jeszcze od spodu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czsochaj Napisano 3 Czerwca 2007 Autor Share Napisano 3 Czerwca 2007 Linie podziału to plakatówka, trochę 11 Humbrola. Podłoże jest ogólnomodelowe, wymienne, podkładane pod każdy model. Łom Od spodu nigdy w życiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paws Napisano 3 Czerwca 2007 Share Napisano 3 Czerwca 2007 Bardzo ładny spitfirek, dużo "wyciśnięte" z zestawu revella (sam go dwa tygodnie temu skończyłem). Gratuluję! Bardzo, bardzo wysoki poziom opanowania sztuki malowania pędzelkiem! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 13 Września 2007 Share Napisano 13 Września 2007 Jestem tu od niedawna. I odkrywam takie fajne modeliki.Sam chcę zrobić spita Vb pustynnego(bo jest modell revella w miarę dobry)Mk9 w tej skali to chyba jedynie hasegawa. A to oznacza DUŻY wydatek.italeri to syf.Za cienki kadłub.dużo za cienki, i w ogóle kiepska jakość.Szukam tylko jakiegoś filtru pustynnego. Twój spit nie ma filtru. To z lenistwa, czy spity V PFT nie miały filtrów??? Aaaa,, zapomniałem powiedzieć że prezentuje sie Bardzo dobrze, tylko "lotnisko"musi kolega zrobić bardziej pasujące ...więcej piachu :-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czsochaj Napisano 16 Września 2007 Autor Share Napisano 16 Września 2007 Spiton, należy Ci się wyjaśnienie co do filtru w tym modelu, jest to filtr typu Aboukir, mniejszy od Vokes'a , dlatego mniej widoczny. Dolne okaptowanie silnika oraz sam filtr pochodzą z modelu Tamiyi, kolega wraz z tą częścią pokazał mi zdjęcie tego samolotu, gdzie był ten typ filtru przeciwpyłowego. Taki sam spód jest w Italieri, na samolocie na którym latał Wing Comander Ian Gleed, dowódca 244 skrzydła. Wychodzi więc na to, że w 145 dywizjonie były samoloty z dwoma rodzajami filtrów. A lotnisko, to takie ogólnosamolotowe, podstawiane pod niemalże każdy model. Zamiast piasku wolałbym dołożyć jakąś palemkę Pozdrawiam Spiton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZIO BY NAITT Napisano 16 Września 2007 Share Napisano 16 Września 2007 Takie małe pytanko merytoryczne : Czy ZXo4 nie reprezentował przypadkiem standardu Mk.Vc Trop i nie nosił numeru ES214 PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czsochaj Napisano 16 Września 2007 Autor Share Napisano 16 Września 2007 Nie wiem czy chodzi Ci o ZX-O, czy o ZX-4? ZX-4 nosił numer EN-313 i był to Spitfire MkIX C. W polskiej eskadrze samoloty nosiły numery zaczynające się od liter EN, Polacy spity MkIX dostali jako pierwsi, inne eskadry latały na piątkach w wersjach b i c. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZIO BY NAITT Napisano 16 Września 2007 Share Napisano 16 Września 2007 Ehhhhhh , pomroczność jasna mnie dopadła - nie wiem czemu ale wydawało mi się że A na Twoim modelu to 4 ... Ogólnie chodziło mi że zaraz po rozpoczęciu działalności (w okresie od 13 marca do 23-26 marca 1943), PFT miał przydzielone Spitfire V (oznaczone ZX, 0-9). Z tego w konfiguracji Vc były BP959, ES214 -4, ER804, ER920 -5, ER903, ER805 -9. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.