Worius Napisano 11 Listopada 2011 Share Napisano 11 Listopada 2011 Jestem początkującym modelarzem.Moim pierwszym modelem który wykonuję jest Fokker dr.1 Manfred von Richthofen. Chcę dobrze pomalować tą replikę, ale nie wiem jeszcze za bardzo co i jak i co mam jeszcze dokupić. Czy przed pomalowaniem mam nałożyć podkład? Mam już wszystkie potrzebne farby ,klej i rozcienczalnik. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nicpon Napisano 11 Listopada 2011 Share Napisano 11 Listopada 2011 Przestudiuj najpierw dział Jak to zrobić i jak pokazać oraz Tajniki modelarstwa. Proces malowania jest trochę złożony i ciężko będzie ci odpowiedzieć na tak postawione pytanie. http://modelwork.pl/viewforum.php?f=40 http://modelwork.pl/viewforum.php?f=104 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Worius Napisano 11 Listopada 2011 Autor Share Napisano 11 Listopada 2011 No to sprecyzuję... Czy zawsze należy nakładać podkład? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Ostrowski Napisano 11 Listopada 2011 Share Napisano 11 Listopada 2011 pod akryle na pewno tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antisol84 Napisano 12 Listopada 2011 Share Napisano 12 Listopada 2011 Zależy jak leży - akryle Tamiya same w sobie stanowią niezły podkład... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Worius Napisano 12 Listopada 2011 Autor Share Napisano 12 Listopada 2011 A pod olejne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekW Napisano 12 Listopada 2011 Share Napisano 12 Listopada 2011 Olejnymi się nakłada ślady użyvia, zacieki/rainsy, washe. Ja używam jako podkładu mr. Surfacera 1200 nakłdam z aero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...