Worius Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Jestem początkującym modelarzem.Moim pierwszym modelem który wykonuję jest Fokker dr.1 Manfred von Richthofen. Chcę dobrze pomalować tą replikę, ale nie wiem jeszcze za bardzo co i jak i co mam jeszcze dokupić. Czy przed pomalowaniem mam nałożyć podkład? Mam już wszystkie potrzebne farby ,klej i rozcienczalnik. Z góry dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicpon Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Przestudiuj najpierw dział Jak to zrobić i jak pokazać oraz Tajniki modelarstwa. Proces malowania jest trochę złożony i ciężko będzie ci odpowiedzieć na tak postawione pytanie. http://modelwork.pl/viewforum.php?f=40 http://modelwork.pl/viewforum.php?f=104 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Worius Posted November 11, 2011 Author Share Posted November 11, 2011 No to sprecyzuję... Czy zawsze należy nakładać podkład? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Ostrowski Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 pod akryle na pewno tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antisol84 Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Zależy jak leży - akryle Tamiya same w sobie stanowią niezły podkład... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Worius Posted November 12, 2011 Author Share Posted November 12, 2011 A pod olejne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrzesiekW Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Olejnymi się nakłada ślady użyvia, zacieki/rainsy, washe. Ja używam jako podkładu mr. Surfacera 1200 nakłdam z aero. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...