macotra21 Napisano 12 Marca 2012 Autor Share Napisano 12 Marca 2012 Skala, musiala to byc chyba inna skala, a nie 1 48. To jest jedyny znany mi model Ventury w 1 48 wykonany nie jako short run lub vacuform. Ale moge sie mylic w tej kwestia. A wracajac do tematu, dotarl do mnie w koncu nowy airbrush. Teraz musz tylko nauczyc sie go uzywac. mam nadzieje ze juz niedlugo bedzie nastepny update z budowy Ventury: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Ostrowski Napisano 12 Marca 2012 Share Napisano 12 Marca 2012 macotra21 mógłbyś pisać aerograf a nie jakiś tam airbrush trochę to jest irytujace przynajmniej dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macotra21 Napisano 12 Marca 2012 Autor Share Napisano 12 Marca 2012 Robert, przepraszam za kalanie jezyka polskiego makaronizmami. Postaram sie nie robic juz tego wiecej. Jako usprawiedliwienie (choc marne to usprawiedliwienie), dodam, ze mieszkam juz 15 lat poza granicami Polski i czasami po prostu uzywa sie wtretow jezykowych, nie z jakis dziwnych "szpanerskich" powodow, tylko po prostu jezyk, w moim przypadku angielski, przechodzi do jezyka potocznego. Ale glowa juz posypana popiolem i postanowienie poprawy jest. P.S. Zaraz zmienie posta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Ostrowski Napisano 12 Marca 2012 Share Napisano 12 Marca 2012 Nie no spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macotra21 Napisano 26 Czerwca 2012 Autor Share Napisano 26 Czerwca 2012 W koncu zapraszam na powrot do relacji. Zaczalem od malowania bialym kolorem spodu i boku kadluba, skrzydel itd. Miejscami jeszcze preshading przebija przez bialy kolor i chyba bede musial to poprawic. Zdjecia moga nie oddawac tego jak wyglada model, ale w sumie podoba mi sie efekt. I teraz pare zdjec: Jak zwykle zapraszam do komentarzy pozytywnych i negatywnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macotra21 Napisano 17 Października 2012 Autor Share Napisano 17 Października 2012 Cos z moim dotrzymywaniem terminow nie jest najlepiej, ale nie bede sie tlumaczyl. W kazdym razie nastepuje kolejna odslona serialu Ventury. I to juz ostatnia. Nastepna czesci pojawi sie w galerii. Model juz prawie skonczony. Jeszcze posklejac go do kupy, dodac troche ubrudzen, poprzeciagac antenki i bedzie koniec. I jeszcze pare zdjec i prosba o pokazanie co moge zmienic. Najwiekszy problem mam z gorna czescia skrzydel i kadluba, wyglada bardzo ale to monotonnie, mimo moich prob modulacji kolorow. A oto i zdjecia: skrzydla przed bawieniem sie: i po zabawie, wyglada o wiele lepiej: gorna czesc skrzydla, strasznie monotona: i kadlub przed i po: kalkomanie nie byly wczale proste do nalozenia... widok na spod kadluba i komore bombowa i model w calosci, na razie zlozony a nie sklejony, od gory i dolu: w trakcie prac nad ty modelem strasznie spodobal mi sie trojkolorowe malowanie i jestem w trakcie budowy dwoch nastepnych trojkolorowych modeli. Takze moze uda mi sie niedlugo skonczyc wszystkie trzy. Wildcat, Corsair i Ventura obok siebie beda ladnie wygladac. Pozdrawiam i jak zwykle prosze o uwagi. I oby deszcze znow nie padal. Wczoraj deszcz nas zlal, dzisiaj boje sie ze Anglicy... Ale wiara umiera ostatnia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LimaOscar Napisano 18 Października 2012 Share Napisano 18 Października 2012 Witam ;) Bardzo to ciekawie wygląda. Ja mam rozgrzebanego Classic Airframes i od pięciu lat nie mogę go skończyć. No może nieco inna wersja, bo Hudson (w sumie to L-14), i to w dodatku w cywilnym malowaniu (Continental Airlines), ale bryła płatowca podobna. Szkoda, że Revell zrobił tylko Venturę. Niemniej nawet w takiej konfiguracji (bojowej) lubię ten samolot i z niecierpliwością śledzę Twój warsztat czekając na galerię ukończonego modelu. Powodzienia LimaOscar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karol3414 Napisano 18 Października 2012 Share Napisano 18 Października 2012 A może to kwestia wyczyszczenia aerografu Ja wprawdzie nie jestem specjalistą, ale osobiście używam Harder&Steenbeck Ultra. Tani, a bardzo dobry, firma, z tego, co mi wiadomo, z tych lepszych, więc polecam. Ja Cię bardzo przepraszam ale ten aerograf kosztuje 300,00 zł, możesz mi podać przykład drogiego aerografu? Z ciekawości sprawdziłem bo ja używam takiego za 30,00zł, ale chciałem może kupić coś z metalowym zbiorniczkiem u góry bo słoik na dole trochę mnie denerwuje, zwłaszcza jak kolor trzeba mieszać z dwóch innych a gotowego koloru nie potrzeba za wiele, to wtedy albo mieszam więcej niż potrzebuje albo się gimnastykuje tak żeby wężyk ciągnął farbę z dna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert p Napisano 18 Października 2012 Share Napisano 18 Października 2012 Z ciekawości sprawdziłem bo ja używam takiego za 30,00zł, ale chciałem może kupić coś z metalowym zbiorniczkiem u góry Ja używam takiego: http://www.fine-art.com.pl/aerograf-s-brush-fineline.html Ja Cię bardzo przepraszam ale ten aerograf kosztuje 300,00 zł, możesz mi podać przykład drogiego aerografu? Przykład drogiego: http://www.fine-art.com.pl/hp-b-plus-high-performance-airbrush-0-2mm.html I bardzo drogiego: http://www.fine-art.com.pl/cm-c-plus-custom-micron-airbrush-0-18mm-in-roter-box.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.