Skocz do zawartości

Scania R500


Trzpilu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Jestem początkującym modelarzem, miałem kiedyś styczność z modelami, ale niewielką. Chciałbym zaprezentować Wam relacje z budowy mojej Scani. Zakładam ten temat może nie tyle po to żeby się chwalić a bardziej po to żeby uzyskać jakieś cenne inforamcje od Was, o tym co mogę zrobić lepiej. Przeglądałem kilka podobnych tematów i wpadło mi kilka według mnie drobnych przeróbek.

 

Oto co udało mi się zrobić do tej pory:

IMG-4909.jpg

IMG-4912.jpg

IMG-4915.jpg

 

Mam pare pytań. Nie wiem, czemu, ale nie jestem jakoś przekonany do używania szpachli, czym się ją nakłada? Jaka szpachla będzie najlepsza? Revell Plasto, Tamiya, Humbrol? Jak już nałożę to czym szpachlować? Jakiś drobny papier ścierny? No i ciekawy jestem waszej opini odnośnie malowania. Nie chcę bawić się w żaden areograł, kolor chcę nałożyć zwykłym sprayem. Co o tym myślicie?

Mam nadzieję że przez te początkujące pytania nie spotkam się z negatywnym przyjęciem ;)

 

PS. Model Scania R500 V8 Italeri, nie chciałem wrzucać zdjęcia pudełka, bo pewnie doskonale wiecie o jaki model chodzi.

 

Pozdrawiam, Trzpilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Trzpilu