Skocz do zawartości

F6 HELLCAT - hobbyboss 1:48


error.exe

Rekomendowane odpowiedzi

(PROSZĘ O PRZENIESIENIE DO GALERII BO Z ROZPĘDU W WARSZTACIE DAŁEM xD)

 

Dzień dobry bardzo

 

Po długich bojach uznałem za zakończony mój pierwszy model po długo za długiej przerwie od modelarstwa.

 

Jestem świadom wielu niedoróbek szczególnie w dziedzinie malowania aerografem i kalek (szczerze mówiąc to nie wiem co się stało się ;) ). W zasadzie chciałem zarzucić pomysł wrzucenia galerii, ale kolega Kornik69 mnie zmusił }=) .

 

Sporo się nauczyłem szczególnie w dziedzinie planowania i technologii tworzenia przeróbek tak, żeby się nie rozlatywały ;)

 

Ja jestem zadowolony ;) Zielonym znajomym się podoba , ale z wami chyba tak gładko nie pójdzie

 

1005039s.jpg

 

1005041g.jpg

 

1005048a.jpg

 

1005049v.jpg

 

1005050.jpg

 

1005053i.jpg

 

1005056l.jpg

 

1005059.jpg

 

1005062x.jpg

 

1005064p.jpg

 

1005065.jpg

 

1005066w.jpg

 

1005069.jpg

 

1005070b.jpg

 

Wash nie siadł i pobrudziłem nim model (to mnie ostatecznie zniechęciło), kalki świecą (nie ten sido) i są niektóre krzywe (nie dotykaj jak już położysz), krzywe śmigło, niepewne koła etc..

 

Następne będą zdecydowanie lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już już. Ja nikogo nie zmuszałem, nie zmuszam i nie mam zamiaru zmuszać, ale sam musisz przyznać, że dobrym zwyczajem jest zaprezentować galerię modelu, który wielu użytkowników obserwowało i na swój sposób czekało, tym bardziej, że starałeś się prowadzić swój warsztat dość ciekawie i wnikliwie, a sam model budować z sercem. Nawet jeśli czegoś dopiero się uczyłeś, to starałeś się to robić z rozmysłem przez co warsztat był naprawdę godny uwagi.