Skocz do zawartości

Porsche Boxster [Tamiya]


Emilssi

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Ostatnio 'okazyjnie nabyłem:)' model Boxstera od kolegi. A ponieważ ostatnio nie mam za bardzo czasu ani dogodnych warunków na prace nad moimi głównymi projektami, pomyślałem że prosty boxsterek 'bez większego wydziwiania' będzie doskonały na szybki, łatwy i przyjemny warsztat:)

Zacząłem jak zwykle od kasty. Baza to ts-55 dark blue a clear to Finnisher's urethane (2k) clear, wypolerowany pastami Tamiya i coating polymerem od hasegawy.

 

f9c64f23.jpg

IMG_3966.jpg

IMG_3967.jpg

 

Zmyłem tez tamiyowski chrom z kół i pomalowalem je Ts-17. Jestem szczególnie zadowolony z wyglądu felg - ts17 to jest to!

ec48144a.jpg

2efa0914.jpg

 

Pozdrawiam

IMG_4017.jpg

 

Emil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, nieładnie. Nowy model zaczynasz, a w warsztacie F2003GA nie ma znaku życia .

A na serio, to będę chętnie odwiedzał ten temat, ale, ponieważ nie znam się na innych cywilach niż F1, ograniczę się tylko do patrzenia.

Co przedstawia 3 zdjęcie? Mi się wydaje, że maskę, w której odbija się zdjęcie FW14.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, nieładnie. Nowy model zaczynasz, a w warsztacie F2003GA nie ma znaku życia .

A na serio, to będę chętnie odwiedzał ten temat, ale, ponieważ nie znam się na innych cywilach niż F1, ograniczę się tylko do patrzenia.

Co przedstawia 3 zdjęcie? Mi się wydaje, że maskę, w której odbija się zdjęcie FW14.

 

Dzięki,

Masz rację - trochę nie ładnie ze f2003 jest zaniedbywany, ale nie ma obawy, będzie dokonczony na bank. Odgrzewam go co jakiś czas i po trochu idzie do przodu.

 

Masz rację, to zdjęcie fw14(b) na okładce książki clearview-F1 autorstwa sławnego modelarza F1 Andyego Mathewsa (polecam zarówno książkę jak i wizytę na jego stronie: andymathews.com - modele które buduje są nie do opisania - to trzeba zobaczyć)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za mile slowa