vilge Napisano 7 Grudnia 2013 Share Napisano 7 Grudnia 2013 Witam wszystkich .Koledzy,prosze o porade,interesuje mnie model Su 27 w skali 1/32 1/48 chociaz bardziej tej pierwszej.Model jakiego producenta byscie polecali,chodzi mi o latwosc,klejenia,zdetalowanie modelu (np.ilosc uzbrojenia podwieszano bedacego w zestawie)Dodam ze do tej pory moje zainteresowania modelarskie to glownie bron pancerna i wspolczesne rosyjskie okrety.W lotnictwie jestem zielony a model bedzie dla syna ktoremu bardzo podobaja sie wspolczesne rosyjskie samoloty uderzeniowe i mysliwskie i uderzeniowe.Jesli post nie w tym dziale,uprzejmie prosze moderatora o przeniesienie do wlasciwego dzialu. Pozdrawiam, Vilge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erkamo Napisano 7 Grudnia 2013 Share Napisano 7 Grudnia 2013 Trumpeter 1:32. Nie wiem czy w ogóle jest coś innego w tej skali. Eduard/Academy 1:48 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smialus Napisano 7 Grudnia 2013 Share Napisano 7 Grudnia 2013 Czy się opłaca w Edka pakować tyle kasy?? Marne są element. Lepiej zakupić Academy i osobno żywcie. Takie moje jest zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vilge Napisano 8 Grudnia 2013 Autor Share Napisano 8 Grudnia 2013 Hej, Wsluchalem sie w glosy kolegow,(duzo ich niestety nie bylo) i mam dodatkowe pytanie odnosnie zestawu Trumpetera.Czy naprawde jest slaby jak ze lepiej kupic Academy 1/48 i zywice? A co powiecie na miga 29 z Trumpka w 1/32 ewentualnie ktores z su 25 lub migow 23? Pozdrawiam, Vilge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek Świderski Napisano 8 Grudnia 2013 Share Napisano 8 Grudnia 2013 Su-25UBK Trumpeter 1/32. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...