Jump to content

vilge

Members
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by vilge

  1. Cześć Wezmę Su 30MKK z Trumpetera . Reszta na priv. Pozdrawiam Vilge
  2. Cześć Jak w temacie,kupię elementy fototrawione Gold Medal Models nr.katalogowy 350-47 do niszczycieli klasy Udaloy. Ewentualnie może być też wymiana na samoloty 1/72,1/48,broń pancerna 1/35. Dla zainteresowanych wyślę listę. Pozdrawiam Arek
  3. Czołem Koledzy Poszukuje zamiennika Humbrola nr.79(Navy blue).Wiem że jest Revell i Hataka serii C ale wolałbym coś z Gunze,Tamiya. Nie potrafię dobrać nic odpowiedniego z tych firm więc pomóżcie proszę. A może jeszcze jakieś inne? Dodam że kolor potrzebny mi jest z do współczesnych myśliwców rosyjskich. Pozdrawiam Arek
  4. Koledzy,dzięki za szybki oddzew. Pozostaje tylko zakupić pierwsze zestawy i brać się do pracy. Na początek wezmę rodzinę I .Bardzo ciekawe maszyny,imponujące jak na tamte czasy osiągi. No i można wykonać je nie tylko w barwach WWS ale też Chin kuomintangowskich,republikańskiej Hiszpanii,Finlandii. Dopytam jeszcze:czy dodatki w postaci pasów,tablic przyrządów dostępne są u nas? O ile w ogóle te dodatki są. Pozdrawiam Arek
  5. Cześć Zaczynam przygodę z radzieckim lotnictwem z drugiej wojny i tu pytanie do znawców tematu. Jakie modele polecalibyście (chodzi głównie o w miarę dobrą składalność) na sam poczatek.Skala 1/72 ,od biedy także 1/48. Do tej pory kleiłem jety w 1/48 i pancerkę w 1/35. Domyslam się że samoloty tłokowe to jednak inna para kaloszy i stąd me pytanie. Robiłem Jaka z Arma Hobby i to było miód malina ale domyslam się że wiekszość zestawów tak jednak nie wygląda. Na początek może myśliwce Jak 3,Lagg Lawoczkin,rodzina I(16,153) Dziękuję i pozdrawiam. Arek
  6. vilge

    Aerograf cz.2

    Obejrzałem Twoje prace,są naprawdę ok. Myślę że wasze dwie opinię przechylają szalę Dzięki Pozdrawiam Arek
  7. vilge

    Aerograf cz.2

    Dzięki za szybką odpowiedż, Tak jak pisałem czasu mało,to i decyzja szybka. Będzie z dyszą 0,3mm. Pozdrawiam Arek
  8. vilge

    Aerograf cz.2

    Cześć No właśnie...z okazji okrągłej rocznicy urodzin żona obiecała aerograf.Na pewno już gdzieś tu było ale tak na szybko dopóki się nie rozmyśli. Interesuje mnie Procon,konkretnie dwa egzemplarze Mr.Procon Boy PS 270 z dyszą 0,2mm. Mr.Procon Boy PS 289 z dyszą 0,30 mm. Skala zainteresowań -lotnictwo 1/72,1/48 oraz pancerka 1/35. Co wybrać? Pozdrawiam Arek
  9. Tak jak pisałem w pierwszym poście,dopiero zaczynam przygodę z lotnictwem to na początek wystarczy. W miarę zagłębiania się w temat bardziej już przyłożę się do wierności oryginałom posiłkując się Waszymi radami co do kolorów. Notabene rosyjska/radziecka pancerka jeśli idzie o odcienie kolorów ta jedna wielka improwizacja. Pozdrawiam Arek
  10. Tak czy owak przymierzam się do kupienia zestawów Hataki desygnowanych do radzieckich samolotów z II.wojny światowej. Mam nadzieję że głębiej wsiąknę w temat i (nie porzucając pancerki) zostanę z lotnictwem ZSRR i nie tylko na dłużej. Dzięki wszystkim za porady. Pozdrawiam Arek
  11. Wszystko ok, tylko ani Gunze ani Tamiya nie ma sensownych zamienników. Albo ja nie potrafię poszukać? Pozdrawiam Arek
  12. Cześć Dzieki za odpowiedż ale jak już widzę wiele mi to niestety nie da. Pozdrawiam Arek
  13. Cześć Mam Jaka 1b z Arma Hobby i są tam w instrukcji wyszczególnione tylko farby Hataka.Ja mam kilkadziesiąt farbek Gunze ,Tamiya ,Revell i nie chciałbym ładować się w kolejne zestawy. Są może zamienniki takowych? Pozdrawiam Arek
  14. Cześć Biorę pozycję nr1(Mig 21MF +dodatki) Poproszę o dane do przelewu. Pozdrawiam Vilge
  15. Witam. Odświeżę trochę temat kolegi Markusa.Dłubię sobie powoli "Cesarewicza mod.1917 i pojawiają się pierwsze wątpliwości. Czy aby na pewno kolor H-17 Gunze do części podwodnej kadłuba nie jest za ciemny?Ponadto parę postów wcześniej było pisane o braku czarnego pasa na kadłubie w wersji 1904r.Czy wersja z 1917 miała pas czy też nie? W temacie okrętów carskiej floty jestem kompletnie zielony,do tej pory tylko współczesna radziecka/rosyjska marynarka wojenna. Pozdrawiam Arek
  16. vilge

    Aerograf

    Przepraszam że post pod postem.Ale bardzo mi pomogliście,naprowadziiście.Dzieki za starania Solo {chyba wybiore Twoją opcję).Dzieki za oddzew Cooper, Spróbój mnie mimowszystko przekonać że Twój wybór jest lepszy.Potrzebuje dobrego sprzętu i dlatego Panowie zawracam Wam głowę.Jest kasa,można spróbować.Tym bardziej że w czeka F-15 Raa;m na malowane Pozdrawiam Arek
  17. vilge

    Aerograf

    A kiedy zamierzasz się go pozbyć,Atlis?
  18. vilge

    Aerograf

    To co,aerograf infinitz i kompresorAs+186_
  19. vilge

    Aerograf

    Nie muszę,czekam na propozycję.Co nie zmienia faktu że potrzebny mi kompresor i całe oprzyrządowanie.Tak czy inaczejAtlis,czekam na sygnał
  20. vilge

    Aerograf

    Witam. Odswieżam troche temat z prośba o poradę.Pod wpływem Waszych postów(i zawartych w nich rad) zdecydowałem sie na zakup Evolution Silverline Solo.Teraz jaki kompresor byście polecili pod ten aero?Jakie dodatkowe wyposazenie?Dodam ze do wydania mam ok.1000pln z rezerwa + - kilka zlotych w jedna lub druga strone.A możę Evolution 2 w 1 za 739 pln jesli zamkne sie w tysiaku z nadajacym sie do niego kompresorem?Pytam bo jest sprzetu masa i gubię się troche co wybrać z tej sredniej półki.Dodam że do tej pory w czasie swojej paroletniej przygody z modelarstwem pracowałem na p.iwacie . Pozdr
  21. Witam Jak w temacie,czy zestaw Eduarda FE772 dedykowany do F15I pasuje do wypustu GWH L4815? Pytam bo tam jest wersja B/D a w temacie izraelskich F-15 nie jestem fachowcem.Model dostałem od żony na urodziny, no i cóż trzeba powalczyć. Jeśli zle podpinam watek,proszę moderatora o przeniesienie do właściwego działu. Pozdrawiam, Arek
  22. Dzieki,Seb. Zrobię Twoją metodą,wydaje mi sie praktyczniejsza niż kupowanie jakichś nowych specyfików. Pozdrawiam. Vilge
  23. Witam To ja się może podłącze...składam właśnie gąski do BMP-1 z Master Club i tu mam pytanie.Jako że to moje pierwsze metalowe gąski to czy: - po złozeniu przed malowaniem psikamy metal primerem czy od razu mozna podkład i farba bedzie trzymała? Dzieki i pozdrawiam. Vilge
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.