Skocz do zawartości

AVIA S-199


Wiktak

Rekomendowane odpowiedzi

No cóż, wiele dobrego niestety powiedzieć o tym modelu nie można

1. paskudnie położone kalki - błyszczą się jak cholera i do tego krzywo położone

2. krzywa lufa na lewym skrzydle

3. czarne "coś" na górnej powierzchni lewego skrzydła. Co to jest? Jeżeli okopcenie to czemu tylko na jednym skrzydle i czemu tam są jakieś bąble?

4. dziwnie wygląda prawe koło (zdjęcie numer 2)

5. strasznie gruba warstwa farby - no chyba, że to wina zdjęć...

6. sam co prawda nie jestem wirtuozem fotografii, ale pozwolę sobie skrytykować zdjęcia - jak już zauważył Jacek (i co widać) ich jakość jest tragiczna

 

Mam nadzieję, że nie weźmiesz mi tych uwag za złe. Po prostu napisałem to co mi się nie podoba w tym modelu, a z czym przy okazji klejenia kolejnych modeli wydaje mi się z łatwością sobie poradzisz, jeżeli tylko nieco bardziej się przyłożysz.

 

Życzę powodzenia przy następnych projektach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. czarne "coś" na górnej powierzchni lewego skrzydła. Co to jest? Jeżeli okopcenie to czemu tylko na jednym skrzydle i czemu tam są jakieś bąble?

To jest ślad po bitwie Można dopatrzyć się przestrzeleń skrzydła

 

Teraz co mi się podoba/niepodoba:

+nawet te ślady na skrzydle ci wyszły,

+okopcenia też mogą być,

+fajnie że otworzyłeś owiewkę,

-kalki się świecą i ta na ogonie trochę wystaje,

-no i te przeraźliwe zdjęcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest sporo niedoróbek i to bardzo sporo. Ja też mam problem z kalkomaniami, bo po latach będę je pierwszy raz kładł tak, żeby nadawały się do zaprezentowania, a co za tym idzie opcja "szukaj" stanie się moim przyjacielem.

Błędy:

- kalkomanie: widać, że jedna jest obdarta, jeśli się już tak stało to zawsze można dokupić nowe w sklepach internetowych, może nie zawsze są te do danego modelu, ale są podobne, da się je dopasować