subaroman Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Witam wszystkich. Przedstawiam moja ostatnia prace, czyli model Subaru Imprezy, ktora Lesio Kuzaj startowal w 2003 roku w rajdzie warszawskim. Jako baza posluzyl zestaw Tamiya w skali 1/24 z dodatkowymi kalkami z Reji oraz kilkoma elementami fototrawionymi. Z dodatkow, ktore wykonalem to chlapacze, pasy we wnetrzu i doklejone zapinki na masce silnika i klapie bagaznika. Na przednich swiatlach, lusterkach i we wnetrzu miala byc polozona karbonowa kalka, ale ze wzgledu na jakosc ww kalki dalem sobie spokoj, bo szkoda bylo oszpecic moja prace. Milego ogladania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarolKaroler3K Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Szczena opada. Gratuluj modelu i przede wszystkim umiejętności. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alek Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Widać po modelu, że masz talent, perfekcyjna robota. Pewnie Kuzajowi łezka w oku by się zakręciła gdyby zobaczył to cudeńko:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorotka Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Świetny model! Trochę przednie nadkola "odjechały" ale rozumiem, że była to kwestia świadomego wyboru... Gratulacje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kadzior Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Bardzo ładny model. Gratuluję Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coppercat Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Bardzo ładny model. Gratuluję Nic dodać, nic ująć Zastanawiam się tylko jak to się stało, że na niektórych fotkach "Kuzaj" jest nad "Lukas"'em, a na innych odwrotnie Zmieniali się za kierownicą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marak Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Zastanawiam się tylko jak to się stało, że na niektórych fotkach "Kuzaj" jest nad "Lukas"'em, a na innych odwrotnie Zmieniali się za kierownicą W tamtych latach od strony kierowcy u góry był kierowca, po drugiej stronie u góry był pilot. Potem uznano, że pilot jest nieważny i zniknął z szyby. Przez rok czy dwa, niektórzy kierowcy na znak protestu umieszczali pilota np. na drzwiach. Teraz nie wiem jak jest w przepisach (przestałem śledzić), ale widzę, że pilot wrócił na szyby - tylko zawsze jest na dole. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoti Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Piękna Subarynka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coppercat Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 W tamtych latach od strony kierowcy u góry był kierowca, po drugiej stronie u góry był pilot. Potem uznano, że pilot jest nieważny i zniknął z szyby. Przez rok czy dwa, niektórzy kierowcy na znak protestu umieszczali pilota np. na drzwiach. Teraz nie wiem jak jest w przepisach (przestałem śledzić), ale widzę, że pilot wrócił na szyby - tylko zawsze jest na dole. OK. Teraz to widzę: różnica jest między lewą a prawą stroną auta Człowiek się uczy całe życie.... Dzięki za wyjaśnienie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.