Skocz do zawartości

[W I P] Trabant 601 universal Revell


dlugi6661

Rekomendowane odpowiedzi

Minimalnie za duże , płyta ma 120 mm średnicy dzieląc przez 24 daję 5mm...

Od razu poznać, że nie jesteś ze Śląska. Na Śląsku już małe bajtle (dzieci) wiedzą, że co niemieckie to jest lepsze i większe.

Np. niemiecka Corsa była dwa razy większa i wygodniejsza od polskiego Poloneza, a kury w Niemczech ważą po 30 kG.

Więc spokojnie można przyjąć, że niemieckie CD do Trabanta miało 155 mm średnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Szkoda, że takie fajne autko i ma długi. Kredyt pod niego wziąłeś ?

 

Nawet na to nie spojrzałem z tej perspektywy, robiąc te blaszki No to Mercedes też jest zadłużony

 

Mercedes haha też komornik się nim interesuje

 

Sorki, że post pod postem, ale nie mogłem znaleźć usuń w poprzednim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Bardzo fajny miał kolega pomysł na tego Trabanta.

 

Model jest całkiem przyjemny i gdyby nie te przeklęte listwy to powiedziałbym, że to najfajniejszy cywil jaki sklejałem.

 

Twój prezentuje się bardzo fajnie. Pomysł na taki polski tuning świetnie wpasował się w ten model. Pochwała należy się za komorę silnika i bajery typu Misiek.

 

Trochę słabiej jest niestety z washem wnętrza, który wyszedł trochę nieschludnie tak jakby powierzchnia nie dostała należytego połysku przed jego naniesieniem

 

Przetarcia spodu również mogłyby być nieco subtelniejsze gdyż teraz serbrna farba wygląda jakby była nieco rozlana na powierzchni. Następnym razem spróbuj je nanieść metodą suchego pędzla. Daje to znacznie lepsze efekty.

 

Koniec końców naprawdę fajny projekt. Czekam na zdjęcia w plenerze!

 

Pozdrawiam

Kornik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzięki, podwozie jest nanoszone suchym pedzlem, we wnetrzu pomieszalem farbe z proszkiem imitujacym zamsz + semi gloss, na to wash..moze za mało lakieru w każdym bądź razie miało wyglądać na używane. Musze spróbować washu rozcieńczoną wamodem emalią, wtedy mogę do oporu czyscić nim powoerzchnię bez obawy naruszenia farby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzięki, podwozie jest nanoszone suchym pedzlem, we wnetrzu pomieszalem farbe z proszkiem imitujacym zamsz + semi gloss, na to wash..moze za mało lakieru w każdym bądź razie miało wyglądać na używane. Musze spróbować washu rozcieńczoną wamodem emalią, wtedy mogę do oporu czyscić nim powoerzchnię bez obawy naruszenia farby

 

Ta rozcieńczona Wamodem emalia trochę mnie niepokoi. Efekt może nie być zbyt dobry tym bardziej jeśli powierzchnia nie będzie odpowiednio zabezpieczona połyskiem. O wiele lepsze efekty osiągniesz najpierw zabezpieczając glossem (nie semi glossem, bo to satyna i poślizg nie jest wystarczający), a potem nanosząc farbę olejną dla plastyków (np. Talens) zmieszaną z benzyną do zapalniczek i kroplą zielonego płynu do mycia naczyń. Taka farba artystyczna podobnie jak benzyna i płyn do naczyń wystarczą Ci na wiele modeli.

 

Pozdrawiam

Kornik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O popatrz o tym nie slyszalem, mam zawsze taki problem nawet jak robię panel lines ze po wycieraniu wacikiem lekko wilgotnym od thinnera z tamki i tak sie to rozmazuje po chwili jest suche i ciezkie do pozbycia, czeka na mnie aventador lp700-4 ktorego chce zrobic na bialo, ale na tyle obawial sie jego washa ze czekam na jakis dobry myk z tym. Zamowilem cienkiego markera chyba 0.02mm do PL zobaczymy jak wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze primo w przypadku samochodów warto jest linie podziału na karoserii pogłębić przy pomocy grzbietu skalpela. Jeśli się to powoli i umiejętnie zrobi zabezpieczając karoserię w okolicy linii podziału taśmą Tamiya, to nie potrzeba żadnego zapuszczania linii farbą i innymi washami. Model wygląda o wiele bardziej realistycznie szczególnie jeśli karoseria ma mieć docelowo biały lub jaskrawy kolor.

 

Jeśli chodzi o wnętrze, to taka metoda robienia washa jaką Ci podałem dobrze się sprawdza. Pamiętaj tylko by części były dobrze nabłyszczone, a powierzchnia nie miała paprochów i "terenów zalewowych" z farby. Jak powierzchnia lakiernicza będzie zbyt gruba albo szorstka to będzie lipa a nie wash.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.