rucek Napisano 1 Lipca 2015 Share Napisano 1 Lipca 2015 Witam w wolnej chwili zacząłem sobie temat obcy mojej ostatniej tematyce Trafiłem do naszego Olsztyńskiego sklepiku i jakoś tak się nawinął ten zestaw. Patrząc po ilości dodatków to inne firmy w tej skali mają lepszą ofertę. Jednak i tak ma być taką odskocznią... ot tak dla przyjemności czyli, prosto z pudełka nie stanowi problemu Zacząłem oczywiście od kokpitu, tak to wygląda... Wszelkie rady mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matee Napisano 12 Lipca 2015 Share Napisano 12 Lipca 2015 Obserwuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nużek Napisano 12 Lipca 2015 Share Napisano 12 Lipca 2015 Jak dla mnie detal dobry, suchy pędzel widzę że też coś tam uwydatnił. Generalnie jest ok. Nie wiem tylko czy ten kokpit był taki czarny, nie znam się w tej kwestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rucek Napisano 12 Lipca 2015 Autor Share Napisano 12 Lipca 2015 Zastosowałem do tego coś pod german Grey. Wydawał mi się najbardziej podobny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rucek Napisano 6 Sierpnia 2015 Autor Share Napisano 6 Sierpnia 2015 Na wstępie wybaczcie za jakość i wygląd zdjęć, jednak ledwo czasu starcza na model, a co dopiero na przygotowanie stanowiska do zdjęć. Tak wygląda w chwili obecnej malowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Sierpnia 2015 Share Napisano 6 Sierpnia 2015 Wygląda ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rucek Napisano 7 Sierpnia 2015 Autor Share Napisano 7 Sierpnia 2015 Witam mała aktualizacja. Model pomalowany zabezpieczony bezbarwnym błyszczącym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...