Skocz do zawartości

Mercedes SLS AMG - Revell 1:24


Trojan

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 63
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dojechały koła 19" SSR Professor SP3 od Aoshimy oraz chromy od Hobby Design.

No i tak się zastanawiam czy felgi do kreta i zrobić nowy chrom czy wash na tym co jest?

A drzwi od Revella ani widu, ani słychu a robota stoi

 

fot-35_zpsg2ayvhdc.jpg

 

fot-36_zpsuryahzvl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie waliłbym do kreta ale boję się co to za tworzywo. Na razie w krecie wylądowała próbka z ramki. Jak nie zeżre plastiku to myję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Zapadła diecezja. Kupuję kolejnego mesia na dawcę. A jak kiedykolwiek przyjdą te cholerne drzwi to dołożę do zestawu i spróbuję sprzedać.

Chcę go jak najszybciej skończyć bo zabrać się za kolejny projekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawca kupiony. Drzwi wracają na miejsce tak samo jak problem. Jak je dogiąć do karoserii? Nie chcę zniszczyć kolejnej części. Jakieś pomysły?

Sam nie wiem. Gdzieś czytałem, że trzeba drzwi na maksa dokleić taśmą do karoserii a potem potraktować suszarką. Po ostudzeniu powinny pozostać na swoim miejscu.

Ktoś praktykował tą technikę? A co jak zniszczę resztę budy? Ma dość eksperymentów.

 

fot-37_zpshpywney7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawca kupiony. Drzwi wracają na miejsce tak samo jak problem. Jak je dogiąć do karoserii? Nie chcę zniszczyć kolejnej części. Jakieś pomysły?

Sam nie wiem. Gdzieś czytałem, że trzeba drzwi na maksa dokleić taśmą do karoserii a potem potraktować suszarką. Po ostudzeniu powinny pozostać na swoim miejscu.

Ktoś praktykował tą technikę? A co jak zniszczę resztę budy? Ma dość eksperymentów.

 

fot-37_zpshpywney7.jpg

Sklej na stale CA revell i ich jakosc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawca kupiony. Drzwi wracają na miejsce tak samo jak problem. Jak je dogiąć do karoserii? Nie chcę zniszczyć kolejnej części. Jakieś pomysły?

Sam nie wiem. Gdzieś czytałem, że trzeba drzwi na maksa dokleić taśmą do karoserii a potem potraktować suszarką. Po ostudzeniu powinny pozostać na swoim miejscu.

Ktoś praktykował tą technikę? A co jak zniszczę resztę budy? Ma dość eksperymentów.

 

fot-37_zpshpywney7.jpg

Sklej na stale CA revell i ich jakosc...

 

Uważaj, bo zacznie się zaraz dyskusja, że Revell wcale nie jest taki zły..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj po sąsiedzku, może Cię natchnie:

 

http://www.pwm.org.pl/viewtopic.php?f=21&t=18093

 

Ten fragment polecam:

Następnie zabrałem się za wpasowanie drzwi i wanny kokpitu. Drzwi same z siebie lekko odstawały, jednak po sklejeniu ich w całość wraz z wewnętrznymi panelami pasują prawie idealnie. Zeszlifowałem również po obwodzie na grubości całą krawędź w domyśle jako miejsce na lakier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj po sąsiedzku, może Cię natchnie:

Tak. Czytałem. "lekko odstawały" Kot by wlazł do środka

No ale spróbuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj po sąsiedzku, może Cię natchnie:

Tak. Czytałem. "lekko odstawały" Kot by wlazł do środka

No ale spróbuję

 

Nie wiem jak wyglądają drzwi od środka, ale próba zrobienia z nich swoistego rodzaju "kształtki" i doklejenia elementu zewnętrznego wydaje mi się bardziej sensowna niż jakieś eksperymenty z suszarką.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym poszedł inną drogą. Jak się nie uda z tą "kształtką" to zacznij sobie powtarzać, że one pasują. Po tygodniu będziesz przekonany, że tak jest, a po dwóch zaczniesz się śmiać z tego, że chciałeś to poprawiać Ja tak zrobiłem w przypadku Porsche i chodzę zadowolony

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklej na stale CA revell i ich jakosc...

No ta. Ale chcę otwierane

 

Jedne przyklej na stałe, a drugie zostaw podniesione do góry

 

Zaklej drzwi i zrób otwieraną tylną klapę

A tak poważnie: Dorotka dobrze radzi, ale delikatne potraktowanie drzwi suszarką nie zaszkodzi. Prostowałem w ten sposób ramę Cadillac'a i zadziałało. Cała sztuka polega na wyczuciu momentu. do jakiego można rozgrzać wypraskę.

Przyczyną odstawania tych drzwi są wypaczenia wypraski po wtrysku. Podgrzanie jej spowoduje tzw relaksację naprężeń wewnętrznych i w konsekwencji "wyprostowanie" elementu. Doklejenie drzwi taśmą do kasty pomoże w kontroli stopnia tej relaksacji. W skrajnym przypadku "zrelaksowane" drzwi mogą spłynąć z modelu. Ostrożnie

Sorry za wymądrzanie się, ale na codzień mam z tym do czynienia z racji mojej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.