Zlevikk Napisano 4 Grudnia 2015 Share Napisano 4 Grudnia 2015 (edytowane) Nie widać zdjęć. Podglądaj KV-1 Adama Wildera na YT. Robi chyba najlepsze "ruski". Jest też artykuł w grudniowym FineScale Modeler. Edytowane 4 Grudnia 2015 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radziecki102 Napisano 4 Grudnia 2015 Autor Share Napisano 4 Grudnia 2015 Kurde rano jeszcze je ogladałem na telefonie. Dzięki za link Zlevikk , będzie kolejny materiał szkoleniowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrkur Napisano 4 Grudnia 2015 Share Napisano 4 Grudnia 2015 ale też ładnie zapycha aero. Jak dobrze rozcieńczysz to się nie zapycha.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knjaz Napisano 4 Grudnia 2015 Share Napisano 4 Grudnia 2015 No tak, ale idąc skrajnie tym tropem możesz malować 'woda' i nawet retardera nie musisz dodawać. Po co kombinować - przy takiej samej gęstości farby Vallejo zapchają się łatwiej od tych, które wcześniej wymieniłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuP Napisano 4 Grudnia 2015 Share Napisano 4 Grudnia 2015 Jak źle rozcieńczysz farbę ,to i aerograf za tysiaka się zapcha. \przy takiej samej gęstości farby Vallejo zapchają się łatwiej od tych, które wcześniej wymieniłem. ciekawa teoria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radziecki102 Napisano 4 Grudnia 2015 Autor Share Napisano 4 Grudnia 2015 Czy na każde ''brudzenie'' nakładać sidolux ?? Np. wash ,sidolux, zacieki, sidolux itd ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zlevikk Napisano 4 Grudnia 2015 Share Napisano 4 Grudnia 2015 Lakier tylko raz po położeniu kalek. Potem już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrkur Napisano 4 Grudnia 2015 Share Napisano 4 Grudnia 2015 Jak źle rozcieńczysz farbę ,to i aerograf za tysiaka się zapcha. \przy takiej samej gęstości farby Vallejo zapchają się łatwiej od tych, które wcześniej wymieniłem. ciekawa teoria Widocznie wie co pisze..Ja takich problemów nie mam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuP Napisano 4 Grudnia 2015 Share Napisano 4 Grudnia 2015 Cóż ,każdy bawi się jak umie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knjaz Napisano 4 Grudnia 2015 Share Napisano 4 Grudnia 2015 Zawsze Lubie poznawać opinie innych osób, w szczególności kiedy mają odmienne zdanie ode mnie. Obawiam się tylko, czy nie zrobimy niepotrzebnego tutaj off topu o farbach. Można te posty ewentualnie przenieść gdzieś, ponieważ z chęcią ym go kontynuował. Co do zabezpieczania layerow z efektami, to ja bym się pokusił o psikniecie na wash, na fading itp. Ewentualnie zaczekaj 24h jeżeli robisz to gotowymi specyfikami. Jeżeli olejami to mogą nie zdążyć wyschnac i zamazesz efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zlevikk Napisano 4 Grudnia 2015 Share Napisano 4 Grudnia 2015 Zdecydowanie odradzam psikanie po kolejnych etapach (np. wash, fading). Fading wykonujemy w konkretnym celu np. żeby uzyskać efekt wypłowiałej farby lub uzyskać efekt filtra czy też rozjaśnić czy przyciemnić dane partie itp. Jak psikniesz na to sidolux to znowu będziesz miał sztuczny błyszczący jednolity połysk, a po użyciu farb olejnych to wskazane jest odczekać nawet i 72 godziny ale domeną modelarzy jest chyba cierpliwość Nic się nie zmyje w kolejnych etapach tylko z głową z wyczuciem i z umiarem W modelarstwie często "mniej znaczy więcej" Ale to tylko moja opinia, a ja dopiero drugi model buduje Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radziecki102 Napisano 4 Grudnia 2015 Autor Share Napisano 4 Grudnia 2015 Dzięki Panowie za podpowiedzi , wszystko się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bożo wpożo Napisano 4 Grudnia 2015 Share Napisano 4 Grudnia 2015 Ciekawe rzeczy , nie powiem .... Valejo lepsze od gunze i Tamiji ? Malowanie nimi bez zatykania , parchania i przedmuchiwania ? Chętnie poznam przepis jak malować valejami komfortowo nieprzerwanie (choć przez 10 minut )bez tych wymienionych wyżej atrakcji na ciśnieniu rzędu 0,4 precyzyjnie plamki , kreski , skomplikowane kolorowe kamuflaże bez maskowania itp. Jeszcze bardziej interesuje mnie jaki efekt otrzymamy jak zblizymymy aerograf wypełniony valejem do malowanego modelu na odległość pół centymetra chcąc pomalować cos bardzo precyzyjnie ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knjaz Napisano 4 Grudnia 2015 Share Napisano 4 Grudnia 2015 Zdecydowanie odradzam psikanie po kolejnych etapach (np. wash, fading). Fading wykonujemy w konkretnym celu np. żeby uzyskać efekt wypłowiałej farby lub uzyskać efekt filtra czy też rozjaśnić czy przyciemnić dane partie itp. Jak psikniesz na to sidolux to znowu będziesz miał sztuczny błyszczący jednolity połysk, a po użyciu farb olejnych to wskazane jest odczekać nawet i 72 godziny ale domeną modelarzy jest chyba cierpliwość Nic się nie zmyje w kolejnych etapach tylko z głową z wyczuciem i z umiarem W modelarstwie często "mniej znaczy więcej" Ale to tylko moja opinia, a ja dopiero drugi model buduje Pozdrawiam Kolejne etapy właśnie powinno się oddzielać varnishem. Kolejne mazianie White spirytem może zepsuć efekt. Nic Ci nie sciemnieje, jeżeli użyjesz akrylowego satin varnish, przynajmniej ja tego nie zauważyłem, a skutecznie zabezpieczysz efekty przed następnymi działaniami na nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zlevikk Napisano 5 Grudnia 2015 Share Napisano 5 Grudnia 2015 Zdecydowanie odradzam psikanie po kolejnych etapach (np. wash, fading). Fading wykonujemy w konkretnym celu np. żeby uzyskać efekt wypłowiałej farby lub uzyskać efekt filtra czy też rozjaśnić czy przyciemnić dane partie itp. Jak psikniesz na to sidolux to znowu będziesz miał sztuczny błyszczący jednolity połysk, a po użyciu farb olejnych to wskazane jest odczekać nawet i 72 godziny ale domeną modelarzy jest chyba cierpliwość Nic się nie zmyje w kolejnych etapach tylko z głową z wyczuciem i z umiarem W modelarstwie często "mniej znaczy więcej" Ale to tylko moja opinia, a ja dopiero drugi model buduje Pozdrawiam Kolejne etapy właśnie powinno się oddzielać varnishem. Kolejne mazianie White spirytem może zepsuć efekt. Nic Ci nie sciemnieje, jeżeli użyjesz akrylowego satin varnish, przynajmniej ja tego nie zauważyłem, a skutecznie zabezpieczysz efekty przed następnymi działaniami na nich. O a to już odważne stwierdzenie, że się "powinno". Technik jest wiele ja odradzam bo tego się nauczyłem z książek które przeczytałem na ten temat. Każdy ma prawo do wypróbowania swoich metod. Ja zdecydowanie odradzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knjaz Napisano 5 Grudnia 2015 Share Napisano 5 Grudnia 2015 Wyczuwam lekko ironizujacy ton w wypowiedzi. Tak, powinno. Jeżeli tego nie zrobisz, to nikt po ciebie w nocy nie przyjdzie. Dlatego powinno, a nie trzeba. W których książkach tak napisali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zlevikk Napisano 5 Grudnia 2015 Share Napisano 5 Grudnia 2015 FAQ (Mig Jimenez) pierwsza z brzegu ale i w wielu innych które czytałem FAQ 2 (Mig Jimenez), TankArt 2,3,4 (1 nie czytałem) (Rinaldi), Painting Guide for AFV of WW2 and Modern Era (Jose Luiz Lopez Ruiz). Nie ironizuje zwyczajnie sobie dyskutujemy mamy odmienne zdania i tyle Bez urazy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knjaz Napisano 5 Grudnia 2015 Share Napisano 5 Grudnia 2015 Nie, ale właśnie ten Jimenez na pokazie w Bytomiu mówił, że trzeba kłaść 'satin farniś'. Również to samo zrozumiałem na pokazie w Sztokholmie. Żeby nie było, na obu nie byłem, ale dzięki YT mogłem obejrzeć. Sent from my D2303 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radziecki102 Napisano 5 Grudnia 2015 Autor Share Napisano 5 Grudnia 2015 Muszę zmienić hosting zdjęć, raz są a raz nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knjaz Napisano 6 Grudnia 2015 Share Napisano 6 Grudnia 2015 Photobucket, Picassa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radziecki102 Napisano 7 Grudnia 2015 Autor Share Napisano 7 Grudnia 2015 Photobucket, Picassa? Który pewniejszy ?? Od dwóch dni maltretuje KV olejami i white spiritem i nie mam co pokazać bo praktycznie żadnego efektu nie ma :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knjaz Napisano 7 Grudnia 2015 Share Napisano 7 Grudnia 2015 Oba są dobre. Pokaż jak walczysz tymi olejnymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radziecki102 Napisano 7 Grudnia 2015 Autor Share Napisano 7 Grudnia 2015 Hehe , właśnie nie ma co pokazać ,biedronka albo się zlewa w jednolitą plamę albo zmywa się całkowicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radziecki102 Napisano 7 Grudnia 2015 Autor Share Napisano 7 Grudnia 2015 takie na szybko Góra wieży przybrała jakiś dziwny ,mdły odcień i nie potrafię nic tam zdziałać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zlevikk Napisano 7 Grudnia 2015 Share Napisano 7 Grudnia 2015 Na zdjęciach chyba nie widać dokładnie faktycznego koloru. Jeżeli rzeczywiście jest taki wyblakły to może potraktuj go zielonym olejem np. olive green z dodatkiem żółtej albo najlepiej nałóż na całość jakiś filtr emaliowy, który podkreśli zieleń. Na przykład taki od MIG Productions: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.