Jump to content

Knjaz

Members
  • Content Count

    358
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Reading - UK
  1. Te piny moga sie polamac, jezeli nie przewiercimi otworow. Nie trzeba kazdego, ale warto sprawdzic. Generalnie, to Mastery sa spoko. Tylko to co sie robi z Friulami, to juz nie zrobisz z masterami, bo te piny zywiczne sa kruche. Ladnie sie ukladaja, mi pasuja. @enten dziekuje.
  2. Niestety ale nie mam ich, dlatego tez kupilem sobie gaski Master Cluba. Ciekawe, czy wejda w kola napedowe od RFMu. Na gaski musze czekac tydzien, a na cazki miesiac, ale chyba i tak je kupie.
  3. @skikut87 Tez mam ten pojazd i zaczalem od gasienic. Niestety za cholere nie moge ich zlozyc, piny sie lamia, trzeba je kleic, a do tego jest tak ciasno tam, ze odcinanie ich jest prawie niemozliwe, a jezeli juz sie da, to zostaja straszne zadziory. Jak Ty sobie z trackami poradzisz?
  4. Bulik58, nawet nie wspominaj nazwy tego zwierzaka tutaj. Tak toksycznej osoby w polskim community WoT, to dlugo szukac. Jak oceniasz zestaw Burdel Model? Mam ich Pz IV G i mam mieszane uczucia. Duzo czesci dodatkowych, jak gaski od T-34, ale jakosc... Nie ma problemow, choc czegos mi brakowalo. Szwów bylo od groma.
  5. Spokojnie, nikt z tego browninga strzelać nie będzie ;) Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
  6. Kurde, zawsze chciałem tego Stuga dorwać. Pewnie dawno kupiony? Sent from my D6503 using Tapatalk
  7. Bardzo ciekawe posty. Niestety ostatni jest bez odzewu.
  8. Niestety, ale polskiej wersji nie zrobisz. Model wymaga dokupienia metalowej lufy. Zestawowa jest prosta (albo raczej wygięta) jak zapałka.
  9. W szczególności, kiedy kolega użył czarnego podkładu, możliwości miał spore.Wspomniano wcześniej o One Shot Miga. Dobry podkład, choć mi trzeba było się przyzwyczaić do nich. Malowanie ie tzw. smugami daje ci efekt zróżnicowania tego samego koloru właściwe bez zestawu do modulacji.
  10. Te boczne wytnij wsadz kształtki, połówki lol. Będzie lepiej. Lepsze siatki są w wersji Simplified, tam masz wszystko, aby je zrobić jak być powinny. Nikt Ciebie nie beszta, zresztą ja traktuje Twój wątek jak poligon doświadczalny zanim wrócę do swojego.
  11. Patrz... latka lecą, a na forum wciąż rady jak go ukończyć ;)
  12. A mnie zastanawia, czy się farbą nie zniszczyła od moczenia
  13. Zrób jak uważasz, ale model jest dość ciekawy, a blaszki do niego tanie. Za to robi to duża różnicę. Robisz mało modeli? Tym bardziej idź na jakość.
  14. Mam ten sam zestaw. Tu jest sam mesh, nie ma ramek. Natomiast mam ramki do Simplified turret i tam jest siatka z ramką.
  15. Ja miałem tak samo z siatkami, Bazyli też miał. Ale wiesz, wytnij ostrym skalpel, prostym, nowym ostrzem ramkę I w nią wklej. Ja tak zrobiłem. Wygląda jako tako, ale nie najgorzej...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.