Skocz do zawartości

Mirage III CJ Eduard 1:48


Przemek R

Rekomendowane odpowiedzi

No to nie dziwota.

Ja takie rzeczy maluję ciśnieniem 0,3-0,5 bara.

Po prostu musisz tak dobrać mieszankę i ciśnienie, że kiedy trzymasz aerograf blisko powierzchni, farba się nie rozlewa, tylko kropeczka bardzo powolutku robi się coraz ciemniejsza.

Po prostu niewielka ilość farby jednocześnie wylatuje z aerka, pozwala to bardzo wolno poruszać aerografem i nic się przy tym nie rozlewa, a linie nie robią się od razu bardzo ciemne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie dziwota.

Ja takie rzeczy maluję ciśnieniem 0,3-0,5 bara.

Po prostu musisz tak dobrać mieszankę i ciśnienie, że kiedy trzymasz aerograf blisko powierzchni, farba się nie rozlewa, tylko kropeczka bardzo powolutku robi się coraz ciemniejsza.

Po prostu niewielka ilość farby jednocześnie wylatuje z aerka, pozwala to bardzo wolno poruszać aerografem i nic się przy tym nie rozlewa, a linie nie robią się od razu bardzo ciemne.

 

Nie da się malować tak niskim ciśnieniem ... chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się, na serio tak maluję.

Przy tym najniższym (nie jestem pewien czy to 0,3, czy trochę więcej albo mniej) zdarza mi się malować na granicy płynności strumienia, to znaczy zaczynają się pojawiać takie grubsze kropeczki czasami, czyli (mimo tego że farba bardzo rozcieńczona) ciśnienie już nie wyrabia.

Ja nawet kamuflażu nie maluję ciśnieniem wyższym niż jakieś 0,7-0,8 atmosfery, po prostu dla mnie to za dużo.

Poeksperymentuj z rozcieńczaniem farby, sprawdź czy masz drożną dyszę - przy takim ciśnieniu jak napisałem spokojnie da się malować.

Na początku gdy próbowałem też wydawało mi się to niemożliwe, bo farba albo zapychała dyszę, albo rozlewała się po powierzchni i nijak nie mogłem ustawić parametrów aerografu tak, żeby farba powolutku kładła się na powierzchni.

Ale da się, uwierz mi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

na wstępie muszę przyznać racje koledze Solo , da się malować niskim ciśnieniem co dzisiaj malując spod samolotu mogłem to wypróbować.

Stwierdzam z przyjemnością ze zniknął problem z odkurzem i zapychaniem się aero , sądzę ze moje problemy były związane z za dużym ciśnieniem

 

kilka zdjęć z którymi ma mega problem , 4 fotki każda oddaje inaczej to co wykonałem :

 

20160405_191418_zpsocnbw8gm.jpg

20160405_191435_zpswjltkztt.jpg

DSCN1352_zpskao0mxb0.jpg

DSCN1353_zpsjbqcdjk1.jpg

 

 

K...cy już dostaje z tymi zdjęciami , jakoś nie bardzo mam ochotę kupować lepszy aparat ale wszystko się do tego sprowadza

Zona na pewno się ucieszy

 

Co do malowania , piszcie proszę cz jeszcze bardzie mam zamalować te preshing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lampy studyjne, bo to zbędny wydatek, tylko ze dwie najtańsze lampy biurkowe, na przykład z Ikei i do tego żarówki Powerlux 5400 K, na przykład 85W.

I to wystarczy.

Oświetlenie to podstawa, dobre zdjęcia przy dobrym oświetleniu zrobisz najgorszym nawet aparatem, nawet najlepszym nie zrobisz dobrych zdjęć, przy marnym oświetleniu.

 

A preshading jest nawet trochę za mocno schowany.

Pamiętaj że on będzie troszkę jeszcze ginął pod washem i weatheringiem, o ile będziesz je w tym modelu robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.