toled Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Galeria Konkurs Lato 2016 Model zakwalifikowany do: Klasa 3 - Pojazdy cywilne Specjalna 1 - Najlepsza interpretacja tematu konkursowego Specjalna 2 - Najlepsza relacja z prac warsztatowych Warsztat TUTAJ Ostatni z moich modeli konkursowych. Kultowy Trabant od Revella skala 1:24. Kolor: Tamiya X14 Sky Blue zmieszana z Tamiya Flat White. Lakier: 2 cienkie warstwy "Fly Color" Własne modernizacje: Waloryzacja silnika, flok wnętrza,bagażnika i tylnej półki, gazeta i miś na tylnej półce. Kwestie techniczne zdjęcia(nuż się komuś przydadzą): Canon 6D, Obiektyw 100mm, F/13-16. Tło Storm Grey Colorama, 2x800Ws + 120 cm Softbox Oktagonalny i 2x600Ws + 40x180 Softbox. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karambolis8 Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Głosowanie rozpocznie się od godzin rannych w dniu 1 września 2016 i potrwa do 10 września do godziny 23.59 Galeria będzie zamknięta aż do czasu zakończenia głosowania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toled Posted September 15, 2016 Author Share Posted September 15, 2016 Jeżeli ktoś ma jakieś uwagi i zastrzeżenia do modelu, chętnie wysłucham porad, by mieć je na uwadze w następnych warsztatach ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
letalin Posted September 15, 2016 Share Posted September 15, 2016 Jeżeli ktoś ma jakieś uwagi i zastrzeżenia do modelu, chętnie wysłucham porad, by mieć je na uwadze w następnych warsztatach ;-) Zabrakło trochę staranności, widać zwykły brak wprawy. Np. ta owieka w górnym kącie szyby mogłaby być przylepiona lepiej, albo po prostu wyrzucona, bo szpeci. Nie wygląda to tak jak na zdjęciu: http://rewrite.origos.hu/s/img/i/1304/20130425-trabant-veteran-auto3.jpg Malowanie też musisz poćwiczyć, maskowanie takie, żeby granice kolorów wypadały ostro. Wygląda jakbyś malował małe elementy pędzelkiem? Większość czarnych detali wygląda nie teges. Dokładna obróbka części przed sklejeniem. Zobacz, że np. szkło reflektora lewego na dole ma nadal pozostałość ramki wlewowej i przez to nie siedzi dokładnie na swoim miejscu, powoduje brzydką szparę. Z drobiazgów "waloryzujacych" model pominąłeś np. wywiercenie otworu w wydechu, albo choćby jego zaczernienie. Łosz na atrapie chłodnicy wyszedł kiepsko. Wymyłeś go nierówno. Trabant miał np. uszczelki pod kloszami reflektorów i tylnych świateł. Można je było zasymulować łoszem. Tego też brakuje między ramką szyby drzwi, a słupkami i dachem, chociaż dałeś łosza na szpary drzwi prawidłowo. No i zdjęcia z małą głębią ostrości, ale to pewnie ograniczenia sprzętowe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toled Posted September 15, 2016 Author Share Posted September 15, 2016 Super, dzięki za taką długą i konstruktywną opinię. Atrapa chłodnicy celowo taki zabieg, by nie była zbyt czysta. Pewne rzeczy rzeczywiście można poprawić - owiewka, ta w instrukcji Revella dziwnie wskazana do klejenia. Sam wydech zobaczyłem już przy zdjęciach - moje niedociągnięcie, na żywo jest to poprawione. Co do zdjęć, wąska głębia ostrości to celowy zabieg w niektórych zdjęciach. ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
letalin Posted September 15, 2016 Share Posted September 15, 2016 .Atrapa chłodnicy celowo taki zabieg, by nie była zbyt czysta. Ja widzę wymyty łosz z niektórych oczek atrapy i to wypunktowałem. W moim odczuciu powinny być wszystkie zaczernione jednakowo. Brudzenie to osobny etap. Pewne rzeczy rzeczywiście można poprawić - owiewka, ta w instrukcji Revella dziwnie wskazana do klejenia. Czasem nie warto patrzeć do instrukcji, tylko samemu zakombinować rozwiązanie. Wyrzucenie owiewki do śmietnika nie byłoby złe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.