KubaRo95 Napisano 19 Kwietnia 2017 Share Napisano 19 Kwietnia 2017 Cześć, Postanowiłem założyć nowe portfolio, tak aby było czysto, schludnie i przyjemnie dla oczu Modelarstwem zajmuję się w zasadzie od 6-7 lat i to z paroma dłuższymi przerwami, wcześniej to bardziej jeden wielki modelarski poligon w którym precyzowałem dopiero temat moich modelarskich zainteresowań. No i w ten sposób padło na pancerkę, a powód bardzo prosty, lubię brudzić, postarzać, obijać i niszczyć, a w przypadku lotnictwa nie odnajduję się w tym temacie zbytnio, aczkolwiek widziałem takie modele lotnicze, że szczękę to zbierałem już nie raz z podłogi Nie przedłużając, zaczynajmy: 1.Pz.kpfw. V Panther ausf.D - Italeri 2.Pz.kpfw. V Panther ausf.G - Italeri/Dragon 3.T-V Panther ausf.G - Dragon 4.E-100 - Trumpeter 5.Pz.kpfw. VI Tiger ausf. E1 - Zvezda 6.M4A3 SHERMAN - Tamiya 7.JS-2 mod.1944 - Dragon 8.T34 85M - Dragon 9.M48A3 - Dragon 10.KTO ROSOMAK - IBG 11.Pz.kpfw. IV ausf. J - WIP 12.ShKh DANA PKW Afganistan - WIP 13.M109A6 PALADIN - WIP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 20 Kwietnia 2017 Share Napisano 20 Kwietnia 2017 Dana i Palladyn najbardziej mi się podobają Jedno pytanie o Palladyna, czy na ostatnim zdjęciu na lewej stronie nie została taśma z numerem 75? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAW Napisano 20 Kwietnia 2017 Share Napisano 20 Kwietnia 2017 Świetna kolekcja!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KubaRo95 Napisano 20 Kwietnia 2017 Autor Share Napisano 20 Kwietnia 2017 Dana i Palladyn najbardziej mi się podobają Jedno pytanie o Palladyna, czy na ostatnim zdjęciu na lewej stronie nie została taśma z numerem 75? Jest, jest, ale M109A6 w 60% zrobiony dopiero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...