temir 2 Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 Witam! Jest to właściwie stareńkie ESCI. O plusach modelu można napisać jedynie tylko to że jest, reszta to mniejsze lub większe babole których usuwanie wystawiło na ciężką próbę moją cierpliwość . 1. Największy babol -nienaprawialny - niewłaściwy kształt wózków kół nośnych okraszony dodatkowo sexownymi śladami po wypychaczach dla urozmaicenia na przemian wgłębnymi i wypukłymi 2. Winylowe gąsienice - nawet nie guma do wymiany. Zastosowałem blaszany wyrób PARTa,ale można użyć nieco tańsze plastikowe UM składają się z pojedyńczych ogniwek. 3. Nity na stropie wieży i nadbudowy - najprostsza korekta,wystarczy je "zgolić". 4. Jarzmo armaty - koszmar -płyta czołowa nie pasowała do reszty wieży! 5. Szkoda dalszych słów... Jest to jedyny dostępny model tego pojazdu,model firmy Model Trans wygląda na żywiczną kopię opisanego zestawu i dziedziczy niestety większość jego błędów . W moim modelu starałem się choć trochę poprawić na ile to tylko było możliwe poważniejsze niedociągnięcia. Wytrasowałem nowy podział blach na wieży i nadbudowie,dorobiłem podpórkę anteny,nawierciłem otwory szczelin obserwacyjnych,odciąłem część błotnika by upodobnić model do pojazdów wczesnej serii produkcyjnej i jeszcze parę podobnych dupereli widocznych na fotkach. W najbliższy łykend czołg powinien trafić do malowania także proszę o uwagi i komentaże bo jeszcze można coś ewentualnie zmienić lub poprawić! Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pioter Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 ModellTrans niestety nie ma tego pojazdu w programie, a to co jest jest poprawione. Slady po wypychaczach tez a o gaskach nie wspomne. I moja skromna uwaga, wymien lufe jest wybitnie za krotka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
temir 2 Posted January 10, 2008 Author Share Posted January 10, 2008 ModellTrans niestety nie ma tego pojazdu w programie, a to co jest jest poprawione. Slady po wypychaczach tez a o gaskach nie wspomne. I moja skromna uwaga, wymien lufe jest wybitnie za krotka Witam! Fakt. Nie jest to dokładnie M 13/40 ale M 15/42 podobny do poprzednika z którego bezpośrednio się wywodził : http://www.modelltrans.de/artikel/index.php?action=image_html&artnr=MT%2072303 Proponuję bliższe oględziny trakcji sprzedawanej jako osobny artykuł: http://www.modelltrans.de/artikel/index.php?action=image_html&artnr=MT%2072300 niestety w.w błędy nadal są ,wyeliminowano jedynie dziury po wypychaczach . Przy niemal 30 letnim modelu za ok.23 PLN babole specjalnie nie powinny dziwić ale przy cenie 25 EUR lub ok.120 PLN (do niedawna w ofercie Jadaru) za model lub 9 EUR za samą trakcję - co u nas stanowi równowartość modelu Italeri - można oczekiwać nieco więcej Oczywiście lufa do sprawdzenia i wrazie potrzeby do wypierdziałki. Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roobert Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 A ja mam pytanie jak duże to to jest? Bo chyba niezła pchła Może fota z groszówką? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
temir 2 Posted January 10, 2008 Author Share Posted January 10, 2008 A ja mam pytanie jak duże to to jest? Bo chyba niezła pchła Może fota z groszówką? Witam! Fakt że imponujący to on nie jest! Spróbuję za dnia, może nawet jutro! Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
temir 2 Posted January 14, 2008 Author Share Posted January 14, 2008 I moja skromna uwaga, wymien lufe jest wybitnie za krotka Witam! Rzeczywiście,cała lufa okazała się być za krótka o ok. 2mm. Mój błąd polegał na tym że w ciemno wymieniłem samą końcówkę pochodzącą z zestawu i mającą imitować końcowe zgrubienie lufy ( b.paskudna ) na element własnego wyrobu tej samej długości tylko nieco cieńszy - nie sprawdziwszy uprzednio czy lufa tak wzbogacona ma prawidłową długość . Ale nie ma tego złego itd...- obecie dzięki wstawce, skróceniu i zeszlifowaniu zgrubienia końcówki lufa wygląda zdecydowanie lepiej. Lenistwo rzecz straszliwa - a wystarczyło w trakcie prac częściej sięgać po sqadron-armor "Italian medium tank in action" a tam śliczniutki planik,zdjęcia... . Pozdrawiam! PS.:Fotki miały być z pieniążkiem ale jakoś mi umkło...Po za tym nie jest znowu taki karzeł . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer4 Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 Odgrzewam jako, że dostałem linka tutaj w innym temacie: te fototrawione gąski to do jakiego zestawu są w oryginale? T26? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubert72 Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Witaj ! Z ciekawościa oglądam twoje tematy ( w tym ten oczywiście ) muszę przyznać , że idzie Ci doskonale z tym maluchem Mam jeszcze dwa pytania Kiedy zabierasz sie za malowanie Carro armato?? Nie chce zaśmiecać tematu ale muszę zapytać . Czy dysponujesz jakimiś zdjęciami lub kwitami do Lanci z armatą ansaldo 90/53 . Bo w piątek odebrałem od listonosza małą paczuszke z tym modelem a widziałem , że ty taką kiedyś popełniłeś w super wykonaniu. Jeśli mógłbys się podzielić jakimis informacjami bądź wskazówkami pisz na priv ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
temir 2 Posted July 20, 2009 Author Share Posted July 20, 2009 Witam! fototrawione gąski to do jakiego zestawu są w oryginale? T26? Dokładnie A dokładniej T-26/7 TP/Vickers. Kiedy zabierasz sie za malowanie Carro armato?? Już skończony tak dawno że zapomniałem że w ogóle takiego kiedyś robiłem Galeria jest tutaj: viewtopic.php?t=5878&highlight=carro+armato+++++italeri+esci Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.