Jjcale13 Napisano 19 Lutego 2021 Share Napisano 19 Lutego 2021 Witam, przedstawię się, jestem emerytowanym lekarzem, postanowiłem rozpocząć ( a może kontynuować przerwaną 50 lat temu ) budowę nowych a na początku renowację starych modeli z plastiku. przygotowałem sobie warsztat pracy, nabyłem aerografy z kompresorem i próbuję...w sumie jestem początkujący ! na początek chciałby reanimować model fmy Italieri Big Food, mam sklejone podwozie + przyklejoną do niego skrzynie ładunkową, pytanie czy przed przyklejeniem do ramy kabiny kierowcy powinienem najpierw pomalować farbą podkładową osobno obie części i potem skleić czy nie ma to znaczenia ? 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adams M1A1 Napisano 19 Lutego 2021 Share Napisano 19 Lutego 2021 Witaj Przyjacielu . Widać że jak ktoś jest zarażony Modelvirusem to na całe życie . Napiszę tak jestem fanem amerykańskiej myśli technicznej . Nie wiem na jakim jesteś etapie doświadczenia ale jak możesz wrzuć zdjęcia , wtedy coś więcej napiszę. Ja wiem że to absolutny kosmos ale zobacz co można zrobić z tego zestawu Italeri który posiadasz : https://www.vodnik.net/m923a1_gal.html Jakby co to pytaj postaram się pomóc. Pozdrawiam A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychu83 Napisano 19 Lutego 2021 Share Napisano 19 Lutego 2021 Witaj Zdecydowanie łatwiej Ci będzie pomalować wszystkie główne elementy osobno a dopiero na końcu wszystko "do kupy". ps. kleiłem go 20 lat temu, sam niedługo zabieram się za niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...