Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, przedstawię się, jestem emerytowanym lekarzem, postanowiłem rozpocząć ( a może kontynuować przerwaną 50 lat temu ) budowę nowych a na początku renowację starych modeli z plastiku.

przygotowałem sobie warsztat pracy, nabyłem aerografy z kompresorem i próbuję...w sumie jestem początkujący !

na początek chciałby reanimować model fmy Italieri  Big Food, mam sklejone podwozie + przyklejoną do niego skrzynie ładunkową,

pytanie czy przed przyklejeniem do ramy kabiny kierowcy powinienem najpierw pomalować  farbą podkładową osobno obie części i potem skleić czy nie ma to znaczenia ?

• Like 3
Napisano

Witaj Przyjacielu:piwo: . Widać że jak  ktoś jest zarażony Modelvirusem to na całe życie :mrgreen:.  Napiszę tak jestem fanem amerykańskiej myśli technicznej .  Nie wiem na jakim jesteś etapie doświadczenia ale  jak możesz wrzuć zdjęcia , wtedy coś więcej napiszę. Ja wiem że to absolutny kosmos ale zobacz co można zrobić z tego zestawu Italeri który posiadasz :

https://www.vodnik.net/m923a1_gal.html

Jakby co to pytaj postaram się pomóc. Pozdrawiam A.

Napisano

Witaj

Zdecydowanie łatwiej Ci będzie pomalować wszystkie główne elementy osobno a dopiero na końcu wszystko "do kupy".

ps. kleiłem go 20 lat temu, sam niedługo zabieram się za niego :)

Napisano (edytowane)

Witam, bardzo dziękuję z miłe przyjęcie, jak widzicie na zdjęciach przygotowałem sobie warsztat pracy i zaczynam restaurować stare modele , część z nich została ręcznie pomalowana, znalazłem także  rozpoczęty model Big Fooda którego chciałbym skończyć , oglądając filmy na YouTube mam problem czy najpierw część modelu pomalować aerografem ( też będę to robił po raz pierwszy ), czy skończyć klejenie i pomalować całość,

kończę także rozpoczętą makietę HO , mam kolejki kupione w latach 60-70 XX wieku,próbuję stosować na modelach Washe z różnym efektem jak widać na zdjęciach, ale najgorsze to już nie ten wzrok.

pozdrawiam

Edytowane przez Jjcale13