Spit Napisano 22 Lipca 2008 Autor Share Napisano 22 Lipca 2008 20 stopni przy starcie być może ale przy lądowaniu wychylenie klap napewno było większe, no zobaczę jeszcze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pezetel Napisano 22 Lipca 2008 Share Napisano 22 Lipca 2008 Witam. OK. Być może to , co napisałem poprzednio było zbyt skrótowe . Tutaj postaram się wypunktować ,o co mi chodziło : 1. klapy przy starcie - zawsze 20 stopni . 2. napisałeś przy zdjęciach , że będziesz montował zbiorniki zewnętrzne - jeżeli samolot lądował ze zbiornikami ( nie zawsze musiały zostać odrzucone ) - to nie wolno było wychylać klap o kąt większy , niż 20 stopni . 3. kąt wychylenia klap przy lądowaniu bez zbiorników zewnętrznych zależał od prędkości podchodzenia i mógł wynosić od położenia neutralnego - czyli 0 do pełnego wychylenia , które wynosiło 50 stopni . Klapy ustawiane były "skokowo" w pozycjach : neutralnej ( czyli UP ) , 10 , 20 , 30 , 40 i 50 stopni . To tyle , jeżeli chodzi o stronę techniczną . Reszta należy do Ciebie . Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 22 Lipca 2008 Autor Share Napisano 22 Lipca 2008 Więc chyba będę musiał zrezygnowac ze zbiorników, gdyż zmodyfikowane klapy mogę najmniej wychylic o jakieś 40 stopni. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 22 Lipca 2008 Share Napisano 22 Lipca 2008 Z otarciami lakieru zarówno ja sie spóźniłem, jak i Ty pospieszyłeś. Ogólnie mam takie wrażenie jakbyś robił brudzenie na szybko i jednym ciągiem, co często skutkuje niedociągnięciami. Co do rur wydechowych, to powinieneś je poprawić. Powinny być ciemnostalowe z rdzawymi śladami. Powiedz mi czy Ty robisz model samolotu z czasów gdy latał nim Gentile, czy robisz Warbird'a, który lata obecnie na pokazach czy też może jakąś własną interpretację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 23 Lipca 2008 Autor Share Napisano 23 Lipca 2008 Cześć Poprawiłem obicia lakieru. Pozdrawiam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas HS Napisano 23 Lipca 2008 Share Napisano 23 Lipca 2008 Lepiej, ale trza znaleźć inną technikę. Mimo to zostaw już to tak, możesz tylko spipcyć, a wygląda bardzo ładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slavko Napisano 23 Lipca 2008 Share Napisano 23 Lipca 2008 o to właśnie mi chodziło z rurami. Zbyt się świeciły-jak prosto z fabryki i w dodatku wypolerowane ;) teraz git! Gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 23 Lipca 2008 Autor Share Napisano 23 Lipca 2008 Dzięki za komentarze, pracuję dalej. To teraz mogę go już matem polecieć? , bo chciałem wreszcie owiewkę przykleić. Kornik69 Rozpoczynając budowę tego modelu założyłem, że poćwiczę ślady eksploatacji, niekoniecznie zgodnie z rzeczywoistością, jednakże obicia robiłem według zdjęć. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 23 Lipca 2008 Share Napisano 23 Lipca 2008 slady eksploatacji najlepiej ćwiczyć budując samolot z teatru działań, w którym panowały trudne warunki (Południowy Pacyfik,CBI, trochę mniej Teatr Śródziemnomorski). Najlepiej ćwiczyć np. na P-40, Airacobrze, lub wczesnych Mustangach z Allisonami. W europie bywało różnie, szczególnie w późnym stadium wojny (1943-1945). Przepraszam za mój dość suroey stosunek, do twojej relacji, ale Mustang Dona G. jest dla mnie jednym ze sztandarowych P-51 dlatego lubię gdy jest robiony podług dokumentacji i zdjęć (również jeśli chodzi o ślady eksploatacji). Bardzo ładnie wyszły ci przepalenia i okopcenia. Czy malowałeś już model matem przed ich nałożeniem. Bo tak powinno się robić. Jeśli już zakończyłeś całą eksploatację, to maluj ostatnią warstwę werniksu SATIN ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 23 Lipca 2008 Autor Share Napisano 23 Lipca 2008 Co do Twojego stosunku do tego Mustanga Kornik69 to doskonale Cię rozumiem, ja mam taki stosunek do Zumbachowych Złośnic. Przed brudzeniem, owszem dałem matowy lakier, i uważam ,że model jest już wystarczająco umorusany, więc wreszie ostatecznie go polakieruję, satinem jak radzisz. Mam jeszcze pytanie kiedy Ty zabierasz się za swoje Gentilowe cudo Kornik? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 23 Lipca 2008 Share Napisano 23 Lipca 2008 Ja zabiorę się za jakiegokolwiek Mustanga gdy: 1. Skończę magisterkę i bedę miał trochę więcej czasu; 2. Gdy uzbieram waloryzację konieczną do zbudowania P-51 B na właściwym poziomie (żywiczny kokpit, wnęki, śmigło i metalowe wydechy); 3. Gdy zakończę projekt Tarawa i to co mi się obecnie szykuje, ale to tajemnica; 4. Gdy wraz ze mną zbierze się kilka osób do szykowanego przeze mnie projektu grupowego P-51. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 23 Lipca 2008 Autor Share Napisano 23 Lipca 2008 Ja tam byłbym bardzo chętny na projekt grupowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 24 Lipca 2008 Autor Share Napisano 24 Lipca 2008 Witam Ostatnia już aktualizacja w postaci zdjęcia gotowego modelu. Pozdrawiam i zapraszam do galerii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.