PitersonL Napisano 27 Sierpnia 2022 Share Napisano 27 Sierpnia 2022 Dobry wieczór, tym postem witam się ze wszystkimi. Zapraszam do oceny i konstruktywnej krytyki moich prac. Pozdrawiam serdecznie 10 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TAW Napisano 27 Sierpnia 2022 Share Napisano 27 Sierpnia 2022 (edytowane) Witamy Nie znam się za bardzo na artylerii więc w kwestiach technicznych nie zabiorę głosu ale wizualnie robi bardzo dobre wrażenie. Podmalówki innym kolorem i wytarcia farby nadają charakteru a zużycie i brudzenie podstawy działa wygląda bardzo realnie. Co mi nie leży - to idealny wash w bieżnikach opon - przypomina mi trochę rozgrzaną grzałkę spiralną - kolor zbyt mocny, ostro odcina sie od reszty. Zgasiłbym to jakimś bardziej stonowanym kolorem i nieregularnie przytłumił pigmentem. Edytowane 27 Sierpnia 2022 przez TAW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PitersonL Napisano 27 Sierpnia 2022 Autor Share Napisano 27 Sierpnia 2022 wstyd przyznać, ale lubię ten bieżniczek. jest jak w kolorowance dla 7 latka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaruk Napisano 28 Sierpnia 2022 Share Napisano 28 Sierpnia 2022 12 godzin temu, PitersonL napisał: wstyd przyznać, ale lubię ten bieżniczek Wstydzić się nie ma czego. Gdybyś kradł, to co innego. A tak - ot, kwestia gustu. Moim zdaniem TAW ma rację, ale to model dla Ciebie. Reszta mi się podoba, podstawa wygląda bardzo realistycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...