Skocz do zawartości

K-52 85mm


PitersonL

Rekomendowane odpowiedzi

Witamy :piwo: 

Nie znam się za bardzo na artylerii więc w kwestiach technicznych nie zabiorę głosu ale wizualnie robi bardzo dobre wrażenie. Podmalówki innym kolorem i wytarcia farby nadają charakteru a zużycie i brudzenie podstawy działa wygląda bardzo realnie. Co mi nie leży - to idealny wash w bieżnikach opon - przypomina mi trochę rozgrzaną grzałkę spiralną - kolor zbyt mocny, ostro odcina sie od reszty. Zgasiłbym to jakimś bardziej stonowanym kolorem i nieregularnie przytłumił pigmentem.

Edytowane przez TAW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, PitersonL napisał:

wstyd przyznać, ale lubię ten bieżniczek

 

Wstydzić się nie ma czego. Gdybyś kradł, to co innego. A tak - ot, kwestia gustu. Moim zdaniem TAW ma rację, ale to model dla Ciebie. Reszta mi się podoba, podstawa wygląda bardzo realistycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potencjał widać jest i choć imo bieżnik mi nie przeszkadza, to zdecydowanie lepiej by się prezentował na małej, jakiejś piaszczystej podstawce, gdzie koła wtopiły by się w otoczenie.

Teraz faktycznie odcinają się za bardzo od reszty, co dodatkowo wrażenie to potęgują ciemne zdjęcia, a zwłaszcza ich tło. Zdecydowanie lepiej by się to prezentowało na jakimś jaśniejszym, szarym lub popielatym, no ale to imo, bo ja się nie znam 😎

Tak, czy inaczej podoba się 👌

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach