Skocz do zawartości

t-34/76 m.42 1/72 italeri


Pafica

Rekomendowane odpowiedzi

Heya!

Włoski teciak. Wbrew pozorom składał się super! Itka porządnie mnie zaskoczyła. Może nie jest zbyt finezyjna w detalach, ale modelik naprawdę przyjemny. Malowany pędzlem, chyba jeszcze zetrę nieco washa. Niesty podziałem gdzieś kalki, ale dałem gwiazdki z jakiegoś tam zestawu, akurat ruscy by się oznaczeniami przejmowali.... No....z góry dzięki za komentarze!

 

a53eaccaf0514929.jpg

 

9a85dd9739e87b6f.jpg

 

b25dfb87f6e92e9a.jpg

 

7f5fec3fa68e4024.jpg

 

92b7a42fe2e1c444.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty, no powiem Ci, że fajne malowanie! O błędach się nie wypowiem, bo nie znam się na roasyjskiej pancerce, widzę, że gdzieniegdzie Ci się jakieś włoski do modelu poprzyklejały. Miejscami wash za mocny, ale poza tym mi/mnie się podoba!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ja bym jeszcze lufe troszke bardziej rozwiercił...

 

Malowanie ekstra, jak tyś zrobił te płynne przejścia bez aerografu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malowany na oko, więc możliwe.

Żeby nie było, że się czepiam, to chciałem się dowiedzieć, jak zrobiłeś przejścia pomiędzy brązem a zielonym, bo dobrze to wygląda. Zapewne robiłeś filtry, ale jakich kolorów używałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak. Najpierw całość malujemy humbrolem 102 na zielono. Potem brąz humbrola nr.160. Nabieramy na pędzel, suszymy na papirku(suchy pędzel) i walimy pionowo z góry. Żadnych filtrasów nie było, jedynie wash zadziałał jak filtr zaciemniacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pod absolutnym wrażeniem Twoich postępów w budowie modeli. Z modelu na model jest coraz lepiej! Porównaj swój model sprzed kilku miesięcy z tym, a będzie to niebo a ziemia!

 

Sam tet bardzo przyjemny. Fajnie pomalowany i wash dodał mu uroku, choć miejscami faktycznie do starcia. Super przejścia kolorów.