Swistak1541804957 Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 Witam jestem bardzo początkującym. Prosiłbym więc o kilka rad. Nie mam dużo czasu na szperanie na tym rozległym forum więc chciałbym się dowiedzieć: Wszystkich najważniejszych rzeczy o klejeniu i malowaniu modeli. Jak uzyskać efekt przepalonego metalu? Co można dodać od siebie do modelu tak, żeby jednocześnie nie zepsuć jego oryginalności? (Pytam teraz o model Lavochkin La5-FN, gdyż taki zamierzam skleić) Z góry dziękuję za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FAZZY_bez_humoru Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 skoro nie masz za dużo czasu żeby poszukać potrzebnych info to rada może być jedna: - zacznij zbierać znaczki :] a co do dodawania czegoś do modelu żeby nie zepsuć jego oryginalności.. to zrób model od podstaw :P na pewno będzie oryginalny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartel_alek Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 Fazzy jak zawsze krótko i na temat. OPCJA: SZUKAJ.[/u] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corsair Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 Kleić za pomocą kleju a malować farbkami więcej info viewforum.php?f=104 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucas HS Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 A jak jesteś taki początkujący to nie przepalaj metalu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomaszDudek Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 Masz la5 ze zvezdy jeśli tak to on sam w sobie jest dobry i jedyne to co do niego jako początkujący możesz dodać to podstawkę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...