Krzysiek B Napisano 20 Sierpnia 2023 Share Napisano 20 Sierpnia 2023 Cześć, Po dłuższym okresie posuchy w modelowaniu w końcu udało mi się doprowadzić do końca budowę jednego z rozgrzebanych modeli. Tytułowa stodziewiątka powstała z limitowanej edycji Adlerangriff i w mojej opinii jest doskonałym przykładem na to, że im wcześniejszą edycję modelu Eduarda się kupi, tym lepiej...Nie wiem, nie znam się na technologii produkcji modeli, ale wygląda na to, że naklepali tyle reedycji tego modelu, że formy najzwyczajniej się zużyły ramki w moim egzemplarzu posiadały liczne nadlewki, na częściach było widać niewielkie, ale jednak rzucające się w oczy przesunięcia form, duże części posiadały szepczące niedolewki tworzywa i liczne zapadliska... Wszystko to miało wpływ na to, że model wylądował w szafie na prawie 2,5 roku. Model przedstawia maszynę Ernsta Arnolda z 3/JG27 z sierpnia 1940 r. i od razu przyznam się, że nie wiem jak ze zgodnością merytoryczną ponieważ nie widziałem ani jednego zdjęcia oryginału z epoki 14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 20 Sierpnia 2023 Share Napisano 20 Sierpnia 2023 Bardzo ładny . Przerośnięty jak to Edek, ale w tej wersji alternatywy nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baas ArK Napisano 20 Sierpnia 2023 Share Napisano 20 Sierpnia 2023 Czyścioszek. Ale wlot powietrza to byś mógł zamarkować choćby łoszem, a nie tak po całości na żółto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polosss Napisano 20 Sierpnia 2023 Share Napisano 20 Sierpnia 2023 Świetny, taki niestyrany. Bardzo mi się podoba. Można zrobić model tylko lekko przykurzony? Można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...