Jump to content

barszczo

Members
  • Content Count

    358
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

barszczo last won the day on June 17

barszczo had the most liked content!

Community Reputation

133 Excellent

1 Follower

Personal Information

  • Location
    Olkusz

Recent Profile Visitors

465 profile views
  1. Dorzucam kilka zdjęć z panem Tadeuszem, wszystko wygrzebane z sieci. Może Ci się przydadzą: I na koniec dwa które masz ale trochę lepszej jakości:
  2. Uwielbiam pana Tadeusza, jego książki potrafią mi poprawić nawet najgorszy humor. Piątkę z Tamki z Wielką Niedźwiedzicą kiedyś popełniłem. Znam tylko jej dwa zdjęcia ale niewiele można z nich odczytać poza położeniem godła, szachownicy i ogólnym zużyciem/ubrudzeniem, nie wiadomo nawet czy drugie zdjęcie to ZF-H. Co do dziewiątki to będzie sf niestety, ale trzymam kciuki.
  3. Moja była z czerwonego plastiku, ale podstawka była biała. Miałem jeszcze Jantara.
  4. Oryginał kopcił się dość widowiskowo, warto to odtworzyć
  5. Kołpaki jak dla mnie OD, porównaj odcień kołpaka, okapotowania za nim i żółtej końcówki łopaty śmigła. Być może jednak na tym zdjęciu to inny samolot:
  6. Nie musisz się mordować, w kamuflażu SEA też były .
  7. Jeśli będzie tak wyglądać jak Hellcat to popieram gorąco takie reanimacje. Tymczasem korzystając z wolnej chwili Avia gotowa do zamknięcia: Bez szpachli się nie obeszło:
  8. Nie moja skala ale fajny modelik. Ajabym tylko dwie rzeczy poprawił, obite chodniczki na skrzydłach które chroniły właśnie przed otarciami i odrapane do metalu łopaty śmigła które były drzewniane . Poza tym czysto i schludnie.
  9. Też bym zmienił te koła i kupił jeszcze żywiczny fotel.
  10. Tamiya. Monogram zabytek choć całkiem niezły, ale z wypukłymi liniami. Italeri chyba tylko dla kalek, to stare jak węgiel ESCI. Cena niewspółmierna do jakości.
  11. Jedno popołudnie i kokpit zrobiony. Nie ciorałem go zbytnio, wszak to maszyna powojenna. Jutro zamykam kadłub który już nie jest tak fajny jak w starszych wypustach. Będzie więcej zabawy z obróbką spoin i odtwarzaniem podziałów i nitów:
  12. Twoja, bardzo fajna zresztą EV-11 najpierw służyła u policjantów, a potem trafiła do wojska i powinna mieć jeszcze trójkątny znak zgodnie ze zdjęciem: Ta druga EV-11 może być tym samym samolotem po remoncie w wyniku awarii z kwietnia 1947, lub zupełnie innym który otrzymał ten sam kod. Na zdjęciu które wrzuciłeś jedna linia pokazuje miejsce gdzie powinna być granica kolorów, a druga koniec okapotowania silnika. Krój liter EV-11 jest różny na obu samolotach. Mnie ostatecznie o jednokolorowości przekonał czerwony kolor w znaku na ogonie który na zdjęciu jest czarny więc przód powinien być w kolorze choćby zbliżonym do tego na znaku co fajnie widać na zdjęciu powyżej. Wszystkie te informacje znalazłem na modelforum.cz. Pytań jednak jest nadal wiele, choćby takie czy kod EV-11 powinien być powtórzony pod skrzydłem. Będzie jednak nudnawo, jednokolorowo ale dla mnie sentymentalnie, a zaraz po tym jak go skończę wypłyną jakieś nowe zdjęcia i ... trzeba będzie robić od nowa .
  13. Był brytyjski Amerykaniec to teraz będzie niemiecki Czechosłowak: Malowanie będzie nudnawe, ale mnie kojarzy się jednoznacznie z kartonówką którą zbudowałem ponad trzydzieści lat temu: I oryginał: Budowę jak to u Eduarda rozpocząłem od usuwania niepotrzebnych elementów z ramek, zapełnia się już trzecie pudełeczko. Potem trochę nietypowo przykleiłem elementy statecznika pionowego do połówek kadłuba aby uniknąć ewentualnego schodka przy montażu sugerowanym przez instrukcję. Przygotowałem też do malowania elementy wnętrza i trochę drobnicy:
  14. Choćby AK chipping fluid, ale prawda jest taka że jak położysz dobre srebro, np Gunze C8, to możesz drapać bez żadnych fluidów. Przykład - śmigło w mojej ósemce.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.