Jump to content

barszczo

Members
  • Content Count

    320
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

barszczo last won the day on February 28

barszczo had the most liked content!

Community Reputation

92 Excellent

Personal Information

  • Location
    Olkusz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Maskowany na Patafix wg. zdjęć i malowania tego egzemplarza z wydawnictwa Kagero.
  2. Spitfire wreszcie w kolorach. Mały kłopot był tylko z farbą DE, tak jakby była delikatnie za gęsta. Teraz już tylko połysk, kalki, wyświntuszyć i na półkę:
  3. Smer to stary Heller, zabytek ale daje radę.
  4. Miałem trochę zabawy z kilkoma upierdliwymi miejscami w tym modelu gdzie pomimo szpachlowania uparcie wyłaziły zapadliska. W końcu położyłem podkład i pierwszy kolor. Z powodu ciągle małego doświadczenia z farbami MRP poszedłem o jedną mgiełkę za daleko i trochę za bardzo wygasiłem cieniowanie spodu. Ogólnie nie wygląda to źle, a MRPy lubię coraz bardziej:
  5. Malowań tam było od groma na różne radzieckie maszyny. Kiedyś to rozkminiałem: poczynając od I-16 poprzez Jaki 1,3,7,9, Migi 1,3 aż po Ławoczkiny ŁaGG3,ŁaG5,Ła5,7 i nawet Ła11. Arkusz kalek przecięty dlatego bo nie mieścił się do opakowania. Mam gdzieś jeszcze ten wynalazek.
  6. No i model gotowy na podkład i malunki. Ze zbiornikiem miałem trochę zabawy, trzeba go było podgiąć na ciepło żeby się dobrze ułożył:
  7. Za kabiną do ogona u mnie minimalna ilość szpachli, nie powinno być tam szpary, pod spodem też. Nity jak zatrzesz to nitowadło i jest git. Zbiornik paliwa przed kabiną i pokrywa silnika mają być bez szpary, trzeba szpachlować. Osłona silnika od dołu też z dwóch elementów, ma zostać ślad łączenia od początku do wlotu filtra. Filtr szpachlujemy i potem po wklejeniu szpachlujemy całość filtra z częścią która była na skrzydle. Na zdjęciu u mnie jeszcze tego nie widać, teraz już jest git. Zbiornik już jest w paczkomacie, wieczorem dalszy postępy.
  8. Robota super, nie pasuje mi tylko kolor wnętrza. Wygląda jak amerykański Interior Green, powinien być zgodnie z brytyjskimi wytycznymi Aircraft Grey Green. Z palety Gunze MrColor C364 lub zastępczo H312. Tablicę przyrządów potraktuj matem, Eduard robi ten element fatalnie. Zegary kropelką błyszczącego i będzie dużo lepiej.
  9. Jako że jest tylko jedno zdjęcie Fargo Express którego buduję, ze szczegółami będę wzorował się na maszynie Lonesome Polecat który miał więcej szczęścia do zdjęć, paru ciekawych smaczków można się tam dopatrzeć: Tutaj jeszcze jedna maszyna w kolorze: Ciekawą sprawą są felgi w czerwonym kolorze, mój też tak będzie miał. Zamówiłem jeszcze 30 galonowy dodatkowy zbiornik paliwa widoczny na obu maszynach. Model praktycznie gotowy na podkład, czekam tylko na zbiornik, przygotowana też drobnica:
  10. Dokładnie, ostatnio porównywałem ceny modeli Airfixa 1:48: plus 20-25zł, Hasegawa też droższa.
  11. Dzisiaj trochę dłubania, odtwarzanie linii i nitów na kadłubie. A później szybciutko skrzydła i mamy ósemkę w całości. Jutro jeszcze trochę zabawy z osłoną silnika od dołu, chłodnice pod skrzydła, celownik, szklarnia i można gruntować:
  12. Powinna być srebrna, widziałem też zdjęcia gdzie IG sięgał tylko od wręgi z tablicą do wręgi z mocowaniem fotela. Dzisiaj niewiele nowego. Najwięcej czasu straciłem na pokrywę silnika, a jeszcze ją muszę poprawić. Podejrzewam że po położeniu podkładu wyjdą na niej nowe kwiatki, ster kierunku tylko założony do zdjęcia:
  13. Powinny pasować. Tymczasem końcowe zabawy z wnętrzem. Tablica z Edka wyglądała koszmarnie, fatalny druk i połysk. Po zmontowaniu na całość poszedł mat, zaszkliłem zegary i jakoś teraz wygląda. Dodałem jeszcze kilka charakterystycznych przewodów bo tutaj wnętrze będzie bardziej widoczne niż w Hurrim: Na koniec zamknąłem w końcu kadłub:
  14. Reflektor tylko pod lewym. Masz pole do popisu, ten egzemplarz był nieźle ściorany i jest dobrze obfotografowany. Trzy zdjęcia na szybko:
  15. Wczoraj jeszcze przymierzyłem skrzydło i wygląda że jest ok: Dzisiaj pomaziałem kokpit, jutro reszta blaszek i składanie do kupy. Może zamknę kadłub:
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.