Jump to content

Baas ArK

Members
  • Content Count

    1,149
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

140 Excellent

Personal Information

  • Location
    Smoczogród

Recent Profile Visitors

1,201 profile views
  1. Nie wiem, najdłużej wrzucone około roku. Ale jakiś podejrzanych farfocli nie stwierdziłem.
  2. Też mam tego P-61. Tzn. smutne resztki bez podwozia i anten. Robiłem jak miałem, nie wiem 12? 13? lat. Brak kalek, więc oznaczenia malowane "z ręki", a białe gwiazdy uzyskane przez odwrotne nałożenie czerwonych gwiazd z KP (były na białym podkładzie).
  3. Wstrząsam ręcznie, ale powrzucałem po dwie metalowe kulki 4,5mm od ASG.
  4. Żeby nie było, że tylko się innym w ich wątkach naprzykrzam, choć wielka niemoc tfu-rcza mnie wzięła, coś tam dłubie. Główny piguł: Dawcą była SC250, jeszcze będzie wykańczana. W sumie spód gotowy Też jeszcze tylko ostateczne szlify i przenoszę się na górę. Kabinka posekcjonowana i pomalowana na początek Humbrolem 102 Humbrol będzie jednocześnie podkładem pod Gunziaki C : 303 jako kolor wewnętrzny i miesznkę 336 z 60 jako zewnętrzny.
  5. Może to wina zdjęć, płaty wyglądają po prostu płasko, jakby z jednego arkusza blachy w całości zrobione. To wyjaśnia i zamyka temat
  6. Wiązanie naciągów to coś co zawsze mnie powstrzymywało przed takimi modelami. Tak, że chociażby z tego względu " + " wielki jak figura ze Świebodzina. Sfasty bez podkładu mocno dają po oczach. Zdradź czy on był taki gładki na płatach czy to tylko Twoja wizja wykonania?
  7. Hataka Blue to chyba pod pędzel, a nie do aero. Weź sobie Hatake Orange, jak dla mnie praktycznie bezproblemowo. A po malowaniu myje "Zmywaczem do akryli" Wamodu. Obojętnie czy po Hatace, Gunziakach C, czy staruszkach Humbrola. Marcin.M kiedy ruszasz z warsztatem? Bo ja już z niecierpliwości .
  8. Bardzo ładna foczka, ale... Co on chciał z tej odległości zrobić? Wkurzyć jamnika? Błagam, zmniejszy przynajmniej o połowę!
  9. Dłubanina c.d. Trochę podrasowałem podskrzydłowe wyrzutniki, a zestawowe kluchy będą zastąpione wygrzebanymi z magazynku od Po-2 (ICM). Zrobione podcięcia w hamulcach aerodynamicznych, ale przykleję je dopiero po pomalowaniu (wcześniej mógłby być problem z podejściem farbą) tak samo jak elementy wysięgnika wyrzutnika podkadłubowego. Zrobione nowe wydechy, bo jeden z oryginalnych wybrał wolność.
  10. Każda uwaga jest mile widziana, thx. Do punktowego (a nawet liniowego), końcowego wypełniania drobnych nierówności używam płynnej "Mr. Dissolved Putty". Trochę teraz wolniej pójdzie, bo zacząłem pasowanie podkadłubowej drobnicy. A MC lubi w kalambury: która część nr. 34 jest właściwa? Do wygrania weekendowy pobyt w miejscu zamieszkania uczestnika. Organizacja pobytu na koszt własny uczestnika.
  11. Kadłub zamknięty, płat wklejony, czas odpalić betoniarkę i łapać za kielnię Na obecną chwilę pierwsza warstwa zeszlifowana, teraz schnie druga Od razu zrobiłem małą korektę kształtu górnej części kadłuba przed kabiną. Ogólnie rzecz biorąc pokrywa kabiny (post pierwszy, zdjęcie pierwsze, górna ramka, element poniżej stateczników) jest za wysoka. O ile w tylnej części różnica jest niewielka, o tyle z przodu wystaje znacznie ponad okapotowanie silnika . Powinna ona tworzyć lekki spad przechodzący płynnie w okapotowanie. Tak więc spad został obniżony i prz
  12. Dobra, ostatni rzut oka przed zamknięciem: Doszły jeszcze szkła świateł pozycyjnych na końcach płatów i naciąłem lotki i klapy. Gdyby kiedyś w przyszłości ktoś chciał się zabrać za Vale to niech sobie dokładnie sprawdzi grubość dolnej połówki płata tylnej części. Trzeba tam coś podłożyć, bo inaczej lotki i klapy (odlane z górną powierzchnią) wystają sporo ponad dolną powierzchnię. Albo będzie sporo szlifował... Tak jak ja...
  13. Z pewnością masz rację. Wydmuszki z reguły wyglądają lepiej niż wypraski, chociażby ze względu na grubość. Ale ta jest akurat do A2 i różni się od A1 obrysem, zwłaszcza w tylnej części.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.