Jump to content

Mun. Schl. 38(t)


Zbyszek
 Share

Recommended Posts

Zbyszek, by Ci sie lepiej z tymi blaszkami współpracowało, postaraj sie je odchudzic pilnikiem, są dość grube, przez co łamliwe - a po zeszlifowaniu bedą sie i lepiej prezentowały.

Za wczasy sprawdź jak Ci leża gaski, bo nie wiem czy nie bedziesz musiał popracowac nad kołami zebatymi,jak i tymi na tyle.

Składałem podobna pozycję firmy ATTAK(? poprawcie jak pomyliłem), i pomimo ze tam dodaja el. żywiczne stawiam na UM, te podwozia składa sie o wiele przyjemniej.

Link to comment
Share on other sites

Co ro tzw. gąsek, to najpierw jest poskładaj na sucho i dopasuj, inaczej będzie miał problemy, sprawdź również jak pasują do koła zębatego, zapewne trzeba będzie podpiłować.

Blaszki koniecznie trzeba ścienić i "odhartować" np. nad zapalniczka zippo, te wypraski są cholernie twarde i kruche : znam z autopsji.

Link to comment
Share on other sites

Koszmar jak cholera, ale dasz radę, popraw te "opinacze" gumowe na kołach. Jedna uwaga, zaczynaj od długich części gąsienic i od dołu, jak ci się coś zwali na górnych gąskach, to błotnik częściowo zamaskuje i ty będziesz tylko o tym wiedział

Fajna ta Skoda.

e02b0d7217cb2761.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.