Zbyszek Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Rozpocząłem sklejać to maleństwo Jak narazie klei się całkiem przyjemne choć niektóre części są super małe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Longer08 Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 O super, że zrobiłeś relacje! Podoba mi się ten model i chętnie zobaczę jak go wykonasz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Mroczkowski Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Super małe części to są w SLT 50-3 elefant revella ale cóż pruj do przodu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zbyszek Posted October 25, 2008 Author Share Posted October 25, 2008 Model jest rzadko spotykany (przynajmniej w tej skali) na forach modelarskich Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gościu Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Zbyszek, by Ci sie lepiej z tymi blaszkami współpracowało, postaraj sie je odchudzic pilnikiem, są dość grube, przez co łamliwe - a po zeszlifowaniu bedą sie i lepiej prezentowały. Za wczasy sprawdź jak Ci leża gaski, bo nie wiem czy nie bedziesz musiał popracowac nad kołami zebatymi,jak i tymi na tyle. Składałem podobna pozycję firmy ATTAK(? poprawcie jak pomyliłem), i pomimo ze tam dodaja el. żywiczne stawiam na UM, te podwozia składa sie o wiele przyjemniej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skala72 Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Co ro tzw. gąsek, to najpierw jest poskładaj na sucho i dopasuj, inaczej będzie miał problemy, sprawdź również jak pasują do koła zębatego, zapewne trzeba będzie podpiłować. Blaszki koniecznie trzeba ścienić i "odhartować" np. nad zapalniczka zippo, te wypraski są cholernie twarde i kruche : znam z autopsji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zbyszek Posted October 25, 2008 Author Share Posted October 25, 2008 Czeka mnie jeszcze dużo zabawy Ale powoli do przodu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TankRed1070 Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Fajnie. Też mam takiego na warsztacie. Mój ma być w wersji deczko zdezelowanej i porzuconej jako element dioramy. Czy ktoś ma choć jedno zdjęcie pojazdu z epoki?! Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artez Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Popraw bandaże , bo są nierówno pomalowane na czarno , wiem że trudno jest je pomalować przy tej skali ale nie nie możliwie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zbyszek Posted October 26, 2008 Author Share Posted October 26, 2008 Gąsienice z powodu wielkości są potworne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skala72 Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 Koszmar jak cholera, ale dasz radę, popraw te "opinacze" gumowe na kołach. Jedna uwaga, zaczynaj od długich części gąsienic i od dołu, jak ci się coś zwali na górnych gąskach, to błotnik częściowo zamaskuje i ty będziesz tylko o tym wiedział Fajna ta Skoda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zbyszek Posted October 26, 2008 Author Share Posted October 26, 2008 Dzięki za rade dostosuje się do niej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zbyszek Posted November 9, 2008 Author Share Posted November 9, 2008 Model zakończony, zdjęcia dam jutro na galerie, okażę się czy jest tak tragiczny jak mi się wydaje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mierzu Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 Co! Już koniec? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zbyszek Posted November 10, 2008 Author Share Posted November 10, 2008 Chodzi ci o to że tak szybko czy tak długo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.