talmud12 Napisano 4 godziny temu Autor Share Napisano 4 godziny temu A tak w ogóle to ponoć jest magazyn the weathering magazin nr 36 który opisuje-po polsku; co zrobić by dobrze malować aeografem: jaki typ wybrać jaki kompresor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greatgonzo Napisano 3 godziny temu Share Napisano 3 godziny temu (edytowane) 2 godziny temu, Albatros napisał: Z całym szacunkiem, ale pozostanę przy swoim stanowisku... Pędzlem można wymalować nieprawdopodobne rzeczy. Można np punkt po punkcie odwzorowywać odkurz. Tyle, że to można dotyczy jakiegoś mitycznego modelarza bazującego na małej japońskiej wysepce, oddającego się medytacjom, samodoskonaleniu przez cierpienie i modelarstwu. Można znaleźć jakieś zdjęcia jego prac i tyle wiedzy o malowaniu. Jeżeli rozmawiamy o praktyce to opinię Albatrosa nie bardzo jest jak podważyć. Przy czym modelarze często pomijają aspekt kontroli efektu . A ta staje się kluczowa, gdy chcemy odtworzyć różne aspekty wyglądu powierzchni samolotu. Pędzlem można pieczołowicie to odtwarzać, jak się ma charakter tego Japończyka i już po pół roku ślęczenia nad modelem mamy gotowy fragment, który da się uzyskać kilkoma pociągnięciami natryskiem. OK, w praktyce kilkudziesięcioma. Wątek w zasadzie jest o powierzchniowym nakładaniu powłoki malarskiej. Skoro jednak wprowadzamy do niego różne aspekty związane z różnicowaniem wyglądu tych powłok, to zgadzając się z przedmówcą, warto dodać że narzędzia do uzyskiwania tych efektów nie ograniczają się do pędzla i aerografu. Dorzucamy różne gąbki, waciki, ściereczki i rzeczy ścierne, skrobaki itd. Z różnymi samodzielnie wykonanymi narzędziami do określonych efektów włącznie. Edytowane 3 godziny temu przez greatgonzo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.