Tromboni Napisano Piątek o 11:44 Share Napisano Piątek o 11:44 (edytowane) Witam jestem modelarzem od ponad roku więc jestem jeszcze początkującym i mam pytanie co zrobić przed nakładaniem bezbarwnego aby zminimalizować problem z kurzem na modelu a i jeszcze zbudowałem taką komore i nie wiem czy to by cos dało oraz mam jeszcze pomysł aby przed malowaniem spryskać wodą cały pokój aby kurz z powietrza upadl na ziemie i czy ktoś sprawdzał czy taki sposób działa? Edytowane Piątek o 11:45 przez Tromboni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachud3 Napisano Piątek o 12:01 Share Napisano Piątek o 12:01 Komora z wyciągiem, taki twór jak na zdjęciu tylko będzie kumulować kurz wzniecony z powierzchni przez aerograf. A po prostu najlepiej nie zalewaj modelu mokrą warstwą lakieru, tylko rób łagodne przejścia cienkimi warstwami, wtedy wszelkie drobinki nie bedą miały się do czego przykleić. Po malowaniu nakryj model jakimś pojemniczkiem i powinno być dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tromboni Napisano Piątek o 12:02 Autor Share Napisano Piątek o 12:02 okej dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greatgonzo Napisano Piątek o 12:58 Share Napisano Piątek o 12:58 Z tym, że nie zaszkodzi, i tak robię przed sesjami malarskimi: - przedmuchać stanowisko pracy i przedmioty na nim. - odkurzyć pokój, razem z powietrzem w pokoju. - odkurzyć siebie - spryskać pokój - spryskać stanowisko pracy - spryskać siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tromboni Napisano Piątek o 13:08 Autor Share Napisano Piątek o 13:08 Dzięki za porade ja zawsze tylko trzepe ubrania a nie pomyślałem żeby spryskać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...