rod190 Napisano 12 Sierpnia Share Napisano 12 Sierpnia (edytowane) Dzień dobry, chciałem Wam zaprezentować moją ostatnią „Fokę” w skali 1/48 (następne będą już w mniejszej skali ponieważ nastąpił drastyczny spadek miejsca) Model od Eduarda, jedyne dodatki to metalowe lufy. Samolot pilotowany przez Maj. Heinz Bär. Model malowany farbami: Gunze seria H AK Real Colors Hataka seria C + farby pastelowe i kredki Wash od Modellers Edytowane Środa o 08:33 przez rod190 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thalgonis Napisano 12 Sierpnia Share Napisano 12 Sierpnia Ładnie, ale... popraw tytuł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RogerM Napisano 12 Sierpnia Share Napisano 12 Sierpnia Niby ładnie ale jednocześnie zastanawiam się po co natrudziłeś się z wyszukaniem i wstawieniem zdjęć oryginału skoro model pomalowałeś inaczej niż to co widać na w/w zdjęciach? Okolice numeru i krzyża, jasne (obicia?) na łopatach śmigła też intrygujące... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rod190 Napisano 12 Sierpnia Autor Share Napisano 12 Sierpnia 20 minut temu, RogerM napisał: na łopatach śmigła też intrygujące... Informację o tym że łopaty śmiga „wycierają” się w tym miejscu znalazłem publikacjach Kagero lub „Monografii lotniczej”. Inaczej niż np. Bf 109. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 12 Sierpnia Share Napisano 12 Sierpnia Ładnie i czysto zrobiona Foka, ale... Moja ukochana krateczka na skrzydłach i statecznikach. I skąd takie obicia na śmigle? Lakier nie obija, a wyciera się dokładnie tak samo jak w Bf109 i innych samolotach, to po prostu fizyka. Otarcia zaczynają się od góry po wewnętrznej stronie i postępują do nasady łopaty. Przejście między kolorem, a gołym metalem jest bardzo miękkie. Gdzieś jeszcze czytałem, że egzemplarz 431007 miał drewniane śmigło o szerokich łopatach, jak kilka innych maszyn z tej jednostki. Były nawet, bodajże na Britmodellerze, jakieś porównania zdjęć między czerwoną 13, a czerwoną 23 na której Bar też latał i ta teoria mocno się broni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rod190 Napisano 12 Sierpnia Autor Share Napisano 12 Sierpnia 1 godzinę temu, barszczo napisał: Otarcia zaczynają się od góry po wewnętrznej stronie i postępują do nasady łopaty. Przejście między kolorem, a gołym metalem jest bardzo miękkie. Gdzieś jeszcze czytałem, że egzemplarz 431007 miał drewniane śmigło o szerokich łopatach, jak kilka innych maszyn z tej jednostki Co do otarć na łopatach to postaram się znaleźć ten fragment artykułu mówiący na ten temat, ale na ten moment nie mam czasu a dużo materiałów do przeszukania. To że ostatnie serie produkcyjne A7 miały drewniane łopaty to wiem ale czy akurat ten samolot takie miał nie sprawdzałem. Jeżeli miał drewniane łopaty to obicia to SF. Ten element jest łatwo poprawić zastanowię się i może tak zrobię . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_OldMan_ Napisano Środa o 06:54 Share Napisano Środa o 06:54 16 godzin temu, Thalgonis napisał: Ładnie, ale... popraw tytuł Cyferki ci się w tytule pomyliły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.