RevellPrim Napisano 19 Sierpnia Share Napisano 19 Sierpnia Witam serdecznie! Potrzebuję pomocy, chciałbym skleic model boeing 787 w skali 1:144 i moim marzeniem jest dodać do niego oswietlenie led takie jak w prawdziwym samolocie. Jestem totalny zielony w tym temacie i chciałbym abyście mi troszkę podpowiedzieli gdzie moge takie oswietlenie dostać, najlepiej gdyby to był gotowy zestaw albo do kogo sie udać kto mógłby mi to zrobic i zaprogramowac. Dziękuję za każdą odpowiedź! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panmopsik Napisano 19 Sierpnia Share Napisano 19 Sierpnia (edytowane) PW ale to tak ogólnie, resztę może inni pomogą Edytowane 19 Sierpnia przez panmopsik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panmopsik Napisano 19 Sierpnia Share Napisano 19 Sierpnia (edytowane) . Edytowane 20 Sierpnia przez panmopsik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmroczko Napisano 19 Sierpnia Share Napisano 19 Sierpnia Cześć! Jeśli chodziło by tylko o stałe światła, to elektrycznie temat nie jest skomplikowany. Zabawa zaczyna się kiedy dodamy do tego "miganie" - ale nawet wtedy jest to do ogarnięcia np. za pomocą mikrokontrolera PIC. Największą częścią zabawy w takiej skali jest odpowiednia zabudowa źródeł światła, żeby świeciły w odpowiednim kierunku. Jak wrócę z wakacji postaram się pomóc więcej. Pozdrawiam! Paweł 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panmopsik Napisano 19 Sierpnia Share Napisano 19 Sierpnia (edytowane) polecam wiedzę Pawła Edytowane 19 Sierpnia przez panmopsik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...