RevellPrim Napisano 19 Sierpnia 2025 Napisano 19 Sierpnia 2025 Witam serdecznie! Potrzebuję pomocy, chciałbym skleic model boeing 787 w skali 1:144 i moim marzeniem jest dodać do niego oswietlenie led takie jak w prawdziwym samolocie. Jestem totalny zielony w tym temacie i chciałbym abyście mi troszkę podpowiedzieli gdzie moge takie oswietlenie dostać, najlepiej gdyby to był gotowy zestaw albo do kogo sie udać kto mógłby mi to zrobic i zaprogramowac. Dziękuję za każdą odpowiedź! Cytuj
panmopsik Napisano 19 Sierpnia 2025 Napisano 19 Sierpnia 2025 (edytowane) PW ale to tak ogólnie, resztę może inni pomogą Edytowane 19 Sierpnia 2025 przez panmopsik 1 Cytuj
panmopsik Napisano 19 Sierpnia 2025 Napisano 19 Sierpnia 2025 (edytowane) . Edytowane 20 Sierpnia 2025 przez panmopsik 1 Cytuj
pmroczko Napisano 19 Sierpnia 2025 Napisano 19 Sierpnia 2025 Cześć! Jeśli chodziło by tylko o stałe światła, to elektrycznie temat nie jest skomplikowany. Zabawa zaczyna się kiedy dodamy do tego "miganie" - ale nawet wtedy jest to do ogarnięcia np. za pomocą mikrokontrolera PIC. Największą częścią zabawy w takiej skali jest odpowiednia zabudowa źródeł światła, żeby świeciły w odpowiednim kierunku. Jak wrócę z wakacji postaram się pomóc więcej. Pozdrawiam! Paweł 1 Cytuj
panmopsik Napisano 19 Sierpnia 2025 Napisano 19 Sierpnia 2025 (edytowane) polecam wiedzę Pawła Edytowane 19 Sierpnia 2025 przez panmopsik 1 Cytuj
RevellPrim Napisano 20 Sierpnia 2025 Autor Napisano 20 Sierpnia 2025 22 godziny temu, pmroczko napisał: Cześć! Jeśli chodziło by tylko o stałe światła, to elektrycznie temat nie jest skomplikowany. Zabawa zaczyna się kiedy dodamy do tego "miganie" - ale nawet wtedy jest to do ogarnięcia np. za pomocą mikrokontrolera PIC. Największą częścią zabawy w takiej skali jest odpowiednia zabudowa źródeł światła, żeby świeciły w odpowiednim kierunku. Jak wrócę z wakacji postaram się pomóc więcej. Pozdrawiam! Paweł Dziękuję ślicznie!!!! Napisałem na pw :))) Cytuj