Skocz do zawartości

Czołg lekki 7TP-1/35


Ł.Sosnowski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałbym zaprezentować swój pierwszy model wraz z warsztatem na tym Forum. Tematem mojej dłubaniny jest:

574297343.jpg

Model będzie prosto z pudełka, jeśli będzie trzeba to przerobię coś we własnym zakresie. Liczę na Waszą pomoc, bo w pancerce II RP jestem zupełnie zielony.

In-box:

104de62b337b10bc.jpg

87dedc3e7313fa54.jpg

bce9c6479834e387.jpg

bc45cf96ce9b2550.jpg

Pierwsze fotki z prac dziś wieczorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam po przerwie Zgodnie z zapowiedzią wrzucam fotki z postępu prac. Wiele tego nie ma, ale bryła pojazdu już jest, a to bardzo motywuje

a51fc1839c8f1395.jpg

014456dd3459e66d.jpg

01826506d79e4535.jpg

0199fd613f3809c6.jpg

f4a6fc5200b4daaa.jpg

Płyta boczna przy silniku do poprawki- zobaczyłem to dopiero na zjdęciach. I powstał mały problem, a mianowicie co zrobić z liniami powstałymi po sklejeniu zaznaczonymi na ostatnim zdjęciu czerwoną linią-zaszpachlować czy zostawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doprowadzenie modelu do takiego stanu zajęło mi 1,5 godziny. Sklejonych jest 26 części I o dziwo elementy są całkiem nieźle spasowane. Normalnie chylę czoła przed Miragem. W życiu bym modeli tej firmy nie podejrzewał o taką jakość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doprowadzenie modelu do takiego stanu zajęło mi 1,5 godziny. Sklejonych jest 26 części I o dziwo elementy są całkiem nieźle spasowane. Normalnie chylę czoła przed Miragem. W życiu bym modeli tej firmy nie podejrzewał o taką jakość.

Nie chwal dnia przed zachodem ...

Mógłbym wymienić długą listę błędów jakie robi Mirage w modelach 7TP/Vickers. O ich "wnętrzu" w ogóle nie ma co rozmawiać. Czekam na dalsze prace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach