Skocz do zawartości

Revell Tiger II Ausf. B 1:72


Sangheili

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem amatorem modelarstwa, samoukiem, nigdy nie rozmawialem z kims pro o modelarstwie, raczej staralem sie uczyc na bledach. No ale coz, nie wychodzi mi to co zaplanuje , Przesylam tutaj kilka zdjec mojego Tiger'ka skleilem go z pol roku temu i teraz chcialbym cos nowego zmontowac, ale chce uniknac bledow glownie z malowania, dlatego prosze o wszystkie minusy jakie wystepuja w moim dziele , Z gory dziekuje !!:)

397e0fec54c1c998med.jpg

 

1f7b7c1fcd0cb5d3med.jpg

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starałem wdg instrukcji to zrobic... I jak zwykle sie przejechalem z tym brick red humbrolla no ale coz ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mogłbyś dać bliższe zdjęcie gąsek? bo wydaje mi się, że coś tam nieteges jest. Na pierwszy rzut oka model ładnie zrobiony....tylko ten kolor daje po oczach. Poprzeglądaj jakieś schematy malowań w necie lub w literaturze i będzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modelik fajny, ale wygląda jak pizza a nie jak pojazd wojskowy. Źle dobrana kolorystyka farb. Żółty i zielony może być ale ten pomarańcz to porażka. Jakimi farbami malujesz(firma)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach