Grzegorz Napisano 4 Listopada 2006 Share Napisano 4 Listopada 2006 (edytowane) TATRA T 815 6x6 z zabudową radiolokatora jako komponent systemu (SA-4 GANEF) 2K11 KRUG... Cdn... Edytowane 9 Marca 2007 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 14 Listopada 2006 Autor Share Napisano 14 Listopada 2006 Cdn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
okonek Napisano 14 Listopada 2006 Share Napisano 14 Listopada 2006 Male pytanko: co to teraz szweje bez pasow po koszarach chodza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 15 Listopada 2006 Autor Share Napisano 15 Listopada 2006 Andrzej...No NATO....no i nowe mundurki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PKD4GA Napisano 15 Listopada 2006 Share Napisano 15 Listopada 2006 Troche OT - trudno W 1989 sam widzialem (z rodzina) jak na zbiorce w radzieckiej bazie pod Szprotawa, oficer zdzielil zolnierza piescia w twarz za zle zapiety pas Pozdr. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 15 Listopada 2006 Autor Share Napisano 15 Listopada 2006 Wynaturzenia, i zezwierzęcenie nie jest tylko cechą zawodowych wojskowych Rosyjskiej armii... Zdarza się w każdej.... Nawet tej ideologicznie (tfu... ) najczystszej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
okonek Napisano 15 Listopada 2006 Share Napisano 15 Listopada 2006 oficer zdzielil zolnierza piescia w twarz za zle zapiety pas Drugi raz juz tego nie zrobil tzn. mam na mysli zolnierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PKD4GA Napisano 15 Listopada 2006 Share Napisano 15 Listopada 2006 Wynaturzenia, i zezwierzęcenie nie jest tylko cechą zawodowych wojskowych Rosyjskiej armii... Zdarza się w każdej 100% racja i w kazdej wiekszej populacji sa takie jednostki. Wrazenie ten widok na mojej skromnej osobie zrobil jednak kolosalne. Drugi raz juz tego nie zrobil tzn. mam na mysli zolnierza Tez 100% racja. (Qrcze co ja taki zgodny jestem hmm) Pozdr. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corsair Napisano 1 Marca 2008 Share Napisano 1 Marca 2008 Zawsze to samo... na deklu filtra powietrza narysowana jest strzałka , opis w trzech językach i ci i tak montują jak popadnie .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 24 Marca 2008 Autor Share Napisano 24 Marca 2008 Cdn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corsair Napisano 20 Stycznia 2009 Share Napisano 20 Stycznia 2009 (edytowane) Oto parę zbliżeń ciągnika balastowego (są to pojazdy z własnym napędem przystosowane do holowania przyczep o dużej ładowności mają one odpowiedni balast który zwiększa przyczepność kół pojazdu do powierzchni drogi) marki TATRA TP 24 265 6x6.1R. Samochód posiada trzy osie , z czego dwie przednie skrętne. Wyposażony w doładowany 12 cylindrowy motor standardowo w Tatrze chłodzony powietrzem. Jest to prawdziwa waga ciężka Oto fotki i w miarę możliwości komentarz : widok na przedni stopień od strony kierowcy wnętrze podwójnej kabiny schowki za przednimi fotelami tylny prawy narożnik kabiny szyberdach (każda porządna fura musi mieć szybra ) włącznik i sterowanie dachowym szperaczem kierownica w nienaturalnym położeniu (powinna być poziomo) lewa strona tablicy zegarów prawa strona tablicy zegarów środkowy i prawy fotel przedniego rzędu tylna ława betonowe bloki - balast bieżnik kół widok z lewej strony samochodu tuż za środkową osią na pneumatykę (od lewej - odmrażacz, zawór regulacji ciśnienia "zbijak", zawór wieloobwodowy "cycek" , zbiorniki powietrza) piasta koła (zwolnica) ze zdjętym bębnem hamulcowym (tu środkowa, lewa piasta , ale układ szczęk hamulcowych i piasta są takie same na wszystkich kołach) u góry charakterystyczny dla balastówek siłownik hamulca drążki układu kierowniczego, resorowanie (widok zza przedniego koła) widok na przedni most od przodu pojazdu podłoga kabiny (gdzieś daleko w odległej galaktyce... ) rzut oka między skrzynią ładunkową a kabiną (lewa strona) od lewej pompa podnoszenia kabiny, zbiornik oleju okładu wspomagania kierownicy, u góry filtr powietrza. Na boku kabiny widać rączkę do do odblokowywania zabezpieczenia podnoszenia kabiny tył pojazdu, lina wyciągarki, poniżej sprzęg holowniczy bęben wyciągarki ucho wyciągarki mocowanie plandeki widok z góry (przeżyłem ) widok na podnośnik (to czarne coś) betonowe bloki balastu mocowane do skrzyni stalowymi opaskami (kolor zielony) koło zapasowe (w pokrowcu) tylne koło z podwieszonym chlapakiem (przydatne by nie zerwać chlapacz podczas cofania ) zbliżenie na zwolnicę widok pod maską, prawa strona, niezależne ogrzewanie (ta srebrna rura ) wyprowadzenie spalin z nagrzewnicy, prawy zawias podnoszenia kabiny wentylator silnika, siłowniki podnoszenia kabiny widok na lewą stronę, układ elektryczny (nieoryginalny przerywacz kierunkowskazu) silnik wycieraczek, pneumatyczne sterowanie hydrauliką (zielone przewody w kształcie "S" ) cięgna sprzęgła i zbiornik wyrównawczy płynu sprzęgła. to samo tylko bliżej uniesiona maska kabiny zbiornik paliwa nagrzewnicy zasilany od nadmiaru paliwa z pompy wtryskowej silnika zamknięcie maski (dwie sztuki jeden z lewej drugi z prawej) charakterystycznie przekoszona maska kabiny lewy zawias kabiny, cięgno gazu z dołączoną linką gazu ręcznego zawias prawy cięgna sprzęgła i hamulca , zamek maski kabiny. przedni prawy reflektor i kierunkowskaz widok przez szczelinę w zderzaku przedni zaczep holowniczy drążek kierowniczy, dodatkowy zbiornik oleju silnikowego (mocowany poniżej miski ) przednie lewe koło, widok z przodu resory, most środkowy widok z przodu (żona stwierdziła, że polar piorę sam... :( ) prawy resor, tylny prawy stopień przednie mocowanie resoru, stalowa osłona gumowej osłony przegubu łożyskowanie zwrotnicy takie coś gdzieś tam, ciemno było ... przednie lewe koło, widok z tyłu zwrotnica i kardan środkowego mostu (charakterystyczny syfek ) silnik od dołu zbiorniki paliwa , główne "rurowisko" poduszka pneumatycznego zawieszenia tylnego mostu tu należy się samemu domyśleć tylny stopień kabiny sama kabina hamulec górski, odprowadzenie spalin zasadniczy sprzęg holowniczy widok między skrzynią ładunkową a kabiną z prawej strony pojazdu, na pierwszym planie turbosprężarka z doprowadzeniem powietrza z filtra, w głębi po prawej żebrowany cylinder sprężarki powietrza. Poniżej obudowa sprzęgła, łapa mocowania silnika. ta sama strona pojazdu, od góry : filtr powietrza, poniżej filtr paliwa z ręczną pompką odpowietrzającą mocowanie obejmy balastu no coments zbiorniki paliwa z NATOwskim systemem zabezpieczenia zbiorników paliwa dach wlot powietrza do filtra taki giberes by szyber po otwarciu trzymał się w pozycji otwartej obrysówka na dachu - róg jeszcze raz wlot powietrza yhym.... yhym gazu... pneumatycznie resorowana podstawa fotela kierowcy (w stanie spoczynku - bez powietrza) zawias maski kabiny firmowa plakietka piasta kompletna tylny stopień - mocowanie do ramy to rozmazane w głębi to dwucylindrowa sprężarka powietrza w układzie V (więcej wyobraźni ) wszystkie fotki poniżej przedstawiają 10 cylindrowy silnik podobny do tego jaki zamocowany jest w balastówce. Jego podstawową różnicą jest fakt dołożenia dodatkowego cylindra w środkowej części silnika przez co środkowy element kolektora wydechowego i ssącego jest inny niż ten na fotografiach, inna jest też sprężarka powietrza (tu jednocylindrowa) Fotki jednak oddają przybliżony obraz właściwego silnika. reszty się musicie sami domyśleć bo pizza przyjechała ... Faktycznie w ferworze opisywania fotek zapomniałem wstawić cała nazwę. Oczywiście samochód ten z klasyczną Tatrą 815 ma niewiele wspólnego (może dać jako nowy wątek? ) mosty są szersze, inny układ kabiny (dubel) inny układ kierowniczy (grubszy siłownik wspomagania , podwójny układ orczyków), chłodnica oleju skrzyni biegów i cała masa innych różnic. Edytowane 22 Stycznia 2009 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 20 Stycznia 2009 Autor Share Napisano 20 Stycznia 2009 Brawo... A dokładniej TATRA TP 24 265 6x6.1R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.