Skocz do zawartości

Pytanie o żywiczne modele

bart-klin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Dopiero zaczynam swoją przygodę z modelarstwem. Znalazłem sklep w internecie w którym są świetne modele ale dość drogie. Dokładnie to są to zestawy odlewów żywicznych do złożenia, przynajmniej tak mi się wydaje. Dlatego chciałbym aby ktoś przybliżył mi ten temat i uświadomił mnie czy sobie z tym poradzę. Oto link http://www.panzershop.cz/inshop/

Dokładnie pojazd nazywa się BAT M. Dziękuję wszystki za pomoc.

Dlatego chciałbym aby ktoś przybliżył mi ten temat i uświadomił mnie czy sobie z tym poradzę.

Jeżeli dopiero zaczynasz to zdecydowanie odradzam. Zacznij od modeli z plastiku.

A jaka tematyka Ciebie interesuje, jaka skala? W sklepie którego link wrzuciłeś jest drogo, bo i modele drogie, a jeszcze koszty wysyłki do Polski. Poszukaj lepiej na forum polskich sklepów np: jadar-hobby, model-hobby, martola i inne. Z zagranicznych luckymodel.com

Jak już napisałem jestem początkujący. Dotąd zbierałem gotowe modele metalowe w skali 1:50, przeważnie ciężarówki i maszyny budowlane ale w końcu chciałbym zrobić coś sam. I znalazłem fajny model który mógłby być też moją pamiątką z wojska (BAT-M). Jest on w skali 1:35. Chciałbym wiedzieć jak wygląda taki zestaw, tzn co trzeba zrobić z elementami oprócz tego że trzeba je złożyć w całość. Nigdy nie miałem przed sobą czegoś takiego, czy są to gotowe elementy, czy trzeba je poddać jakiejś obróbce, jednym słowem wszystko co napiszesz mi się przyda i bedę za to wdzięczny.

że trzeba je złożyć w całość

Złożenie ich w całość, to najprzyjemniejsza i najlżejsza część ze składania żywicy!

Wcześniej czeka Cie mordercza obróbka, która wypruje z Ciebie całą energię życiową i wolę działania...