jachud3 Napisano 8 Listopada 2009 Share Napisano 8 Listopada 2009 W 1:32 to jeszcze ujdą takie ilości bo spory model, ale w 72 to już lekka przesada... na razie odłożyłem swoją "niespodziankę" modelarską ze względu na 'idealne spasowanie części'.... pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 8 Listopada 2009 Autor Share Napisano 8 Listopada 2009 W 1:32 to jeszcze ujdą takie ilości bo spory model, ale w 72 to już lekka przesada Akurat nie chodzi tu o skale tylko o to, że samo przejście do miejsca zaznaczonego linią było sklejkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mart72 Napisano 8 Listopada 2009 Share Napisano 8 Listopada 2009 Aha, w eduardowskim po tej linii łączy się kadłub/skrzydło. Trza trasować. Masz jakiś schemat, w której części poszycia są części metalowe, a w której drewniane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 8 Listopada 2009 Autor Share Napisano 8 Listopada 2009 cały kadłub. skrzydła i ststeczniki były kryte sklejką i płótnem centro płat osłony silnika i przejście kadłub ststecznik pionowy to blecha na tym schemacie widać (to co ponitowane to blecha) tylko że to jest typ 29 i ma dodatkową blachę pod skrzydłami żeby rakiety nie spaliły półtna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mart72 Napisano 8 Listopada 2009 Share Napisano 8 Listopada 2009 albert091283, dzięki bardzo, potrzebowałem tej informacji, bo mógłbym przy malowaniu swojego zrobić obicia na płótnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 10 Listopada 2009 Autor Share Napisano 10 Listopada 2009 Witam W przerwie od szlifowania szpachli postanowiłem zrobić piastę śmigła , postanowiłem również że nie założę kołpaka tak jak na tym rysunku dodatkowo doszedłem do wniosku że nie ma sensu robić SF i malować samolot nie zgodny z wersją tak więc będę od tej pory wzorował się na tej sylwetce tylko zmienię nr taktyczny. albert091283, dzięki bardzo, potrzebowałem tej informacji, bo mógłbym przy malowaniu swojego zrobić obicia na płótnie Proszę bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 12 Listopada 2009 Autor Share Napisano 12 Listopada 2009 Witam Kolejny mały kroczek do przodu wkleiłem stateczniki poziome i całość prysnąłem surferem 1000 jeszcze kilka drobiazgów i będzie można zacząć malowanie kadłuba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 13 Listopada 2009 Autor Share Napisano 13 Listopada 2009 Dorobiłem kilka drobiazgów, o których wspominałem wczoraj a są to zwężka venturiego, mocowana łoża silnika, które musiałem usunąć żeby się lepiej szlifowało, rurkę pitota oraz km-y skrzydłowe. Gdzie niegdzie przyszpachlowałem małe otworki, które się uwidoczniły po pomalowaniu surferem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachud3 Napisano 13 Listopada 2009 Share Napisano 13 Listopada 2009 Robota prima sort pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Halsey Napisano 13 Listopada 2009 Share Napisano 13 Listopada 2009 Świetnie idzie. Ten I-16 to taki odpowiednik amerykańskiego Buffalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 14 Listopada 2009 Autor Share Napisano 14 Listopada 2009 Ten I-16 to taki odpowiednik amerykańskiego Buffalo Mi osobiście to wygląda na zaczerpnięcie inspiracji z przed wojennych "racerów" zresztą jak większość konstrukcji rosyjskich tak samo i ten samolot znalazł inspiracje w zachodnich konstrukcjach. Jest takie przysłowie, że "Rosjanin wynalazł rower u Niemca na strychu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Halsey Napisano 14 Listopada 2009 Share Napisano 14 Listopada 2009 Fakt, dużo zgrabniejszy niż Buffalo. Porównałem obie konstrukcje i tutaj wielkość płatów jest większa niż amerykańskiego pokraki. Poza tym I-16 nie był takim latającym gniotem jak Buffi. Chociaż japończycy w kilkudniowym incydencie w mongolii, gdzie starli się w powietrzu z I-16, powiedzieli, że rosjanie na tych samolotach unikali walki i ich myśliwcami, z uwagi na to, że w walce kołowej nie mieli dużych szans. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 14 Listopada 2009 Autor Share Napisano 14 Listopada 2009 Fakt, dużo zgrabniejszy niż Buffalo. Porównałem obie konstrukcje i tutaj wielkość płatów jest większa niż amerykańskiego pokraki. Poza tym I-16 nie był takim latającym gniotem jak Buffi. Chociaż japończycy w kilkudniowym incydencie w mongolii, gdzie starli się w powietrzu z I-16, powiedzieli, że rosjanie na tych samolotach unikali walki i ich myśliwcami, z uwagi na to, że w walce kołowej nie mieli dużych szans. Mimo swojej sklejkowo, aluminiowo, płóciennej konstrukcji w późniejszych wersjach zastosowali nowinkę techniczną w postaci mechanizmu zmiany skoku łopat, co było dość nowatorskim rozwiązaniem podczas II WŚ A Ja poczyniłem kolejny mały postęp w budowie - przygotowałem koło jako kopyto do wykonania formy i odlania z żywicy Przed: Po: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Halsey Napisano 14 Listopada 2009 Share Napisano 14 Listopada 2009 Z tego teraz będzie odlane koło razy dwa rozumiem. Oczywiście efekt mnożenia pokażesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 15 Listopada 2009 Autor Share Napisano 15 Listopada 2009 Z tego teraz będzie odlane koło razy dwa rozumiem. Oczywiście efekt mnożenia pokażesz? Tak teraz jeszcze muszę prysnąć to koło surferem żeby wyrównać powierzchnię i dorobić kanały odpowietrzające. Ale za nim zrobię formę to muszę czekać na sylikon, bo już mi się skończył i zamówiłem więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 25 Stycznia 2010 Autor Share Napisano 25 Stycznia 2010 Witam po bardzo długiej przerwie. Mam nadzieje, że nie zapomnieliście o iszaczku. Na rozpęd mała aktualizacja w postaci klonowanych kół oraz tylnej płozy. Teraz już powinno jakoś pójść bez większych przestojów Pozdrawiam Wszystkich, którzy czekali z niecierpliwością aż coś zacznie się dziać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek38 Napisano 25 Stycznia 2010 Share Napisano 25 Stycznia 2010 Po TAAAAKIEJ przerwie - takie ciut , już czekam na ciąg dalszy . Witam i pozdrawiam Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 25 Stycznia 2010 Autor Share Napisano 25 Stycznia 2010 Dla tych, którzy się stęsknili za tym samolocikiem jeszcze jeden mały drobiazg jeszcze ciepły skończyłem przed momentem. Polutowane osłony kół: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek38 Napisano 25 Stycznia 2010 Share Napisano 25 Stycznia 2010 Ależ ten model będzie wyglądać Dla mnie iszak pierwyj sort Toworiszt Albert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 30 Stycznia 2010 Autor Share Napisano 30 Stycznia 2010 Powolutku Samolocik zaczyna nabierać kolorów. Na początek Golenie podwozia, koła, klapy oraz śmigło (koła wymagają jeszcze podmalowania po obwodzie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek38 Napisano 30 Stycznia 2010 Share Napisano 30 Stycznia 2010 W tej skali, to już nie wygląda jak model samolotu przy takiej waloryzacji ale jak replika. Pozdro Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 18 Lutego 2010 Autor Share Napisano 18 Lutego 2010 W tej skali, to już nie wygląda jak model samolotu przy takiej waloryzacji ale jak replika.Pozdro Jarek Staram się jak mogę żeby wyglądało jak najlepiej!! Witam wszystkich Końcu znalazłem chwilkę dla Polikarpova i związku z tym zabrałem się za dopasowywanie części silnika i jego osłon. Mam tez pytanie jak najlepiej zrobić okablowanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek38 Napisano 18 Lutego 2010 Share Napisano 18 Lutego 2010 Witaj! Byłem przekonany, że w związku z projektem RWD 6, szykuje się bardzo długa przerwa przy Me 109 i I 16, widzę jednak powrót do tematu, co mnie osobiście bardzo cieszy. Co do Twojego pytania, to może nadawać się będą kabelki telefoniczne, w zależności od średnicy z izolacją bądź bez. Pozdro Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 18 Lutego 2010 Autor Share Napisano 18 Lutego 2010 Witaj!Byłem przekonany, że w związku z projektem RWD 6, szykuje się bardzo długa przerwa przy Me 109 i I 16, widzę jednak powrót do tematu, co mnie osobiście bardzo cieszy. Co do Twojego pytania, to może nadawać się będą kabelki telefoniczne, w zależności od średnicy z izolacją bądź bez. Pozdro Jarek Właśnie chcę się obrobić z tym, co mam zaczęte zanim zabiorę się za 6-czke. Messerschmitt potrzebuje jedynie matowego lakieru poza tym jest gotowy. Dobry pomysł będę musiał rozbroić jakiś kabel od telefonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 24 Lutego 2010 Autor Share Napisano 24 Lutego 2010 Czołem Kolejny dzień troszeczkę podłubałem i tak jak w życiu tak w modelarstwie obowiązują pewne trendy w modzie zgodnie z często zaobserwowaną tendencją postanowiłem również za foliować małe, co nieco w swoim latadełku i wygląda to tak może(nie koniec) jeszcze ponituję gdzie niegdzie i będzie jak dla mnie miodzio. Pozdrawiam Albert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.