Skocz do zawartości

BYSTRY Kitech 30cm


ksiadz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie.

Dość dawno nie pracowałem nad żadnym modelem mam nadzieje, że nie wyszedłem z wprawy. Wcześniej budowałem przeważnie modele samolotów jednak zawsze chciałem spróbować sił w czymś pływającym. Model odnalazłem w mojej szafie nie jest może jakiś super pod względem wykonania oraz firmy, ale jak na początek myślę, że może być nie mam kompletnie żadnego doświadczenie w sklejaniu jakichkolwiek jednostek pływających toteż konkurs traktuje jako formę mobilizacji i osiągnięcia jak najlepszego efektu końcowego.

Z góry przepraszam za nie najlepszą jakość zdjęć nie jestem sprawnym fotografem, a aparat który posiadam to już staruszek nie posiada trybu makro więc proszę o wyrozumiałość dołożę największych starań żeby prezentowane zdjęcia miały możliwie największą jakość.

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

 

Model to rosyjski niszczyciel; oczywiście nie podano skali tylko wymiar 30cm myślę ze to skala ok. 1/650 oto in-box:

ae3a39da21ca75e3m.jpg

2618ec1a3f616611m.jpg

caf4dbe54e318bc9m.jpg

3dfb6ac19d95896dm.jpg

Nie przewiduje na razie żadnych dodatków możliwe ze wykonam jakieś własnoręcznie z posiadanych materiałów typu odpadków z innych modeli, ramek, itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza kadłubem to reszta ramek wygląda dziwnie znajomo, czyżby przeskalowany Skywave/Dragon?

Jędruś dawno, dawno temu rozmawialiśmy już o tym Części prawie identyczne tylko inaczej poukładane na ramkach.

nie podano skali tylko wymiar 30cm myślę ze to skala ok. 1/650

1/520

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kadłub zmusza zrobienie go do linii wodnej myślałem żeby zrobić jakąś imitacje fal- styropian lub silikon jeszcze pomyślę; dzięki za podanie źródła z dokumentacja jakimś cudem nie zauważyłem.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach