Skocz do zawartości

1/48 Ark Models Hawker Hurricane MkI Polski dywizjon 315 RAF


SebastianS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie

 

To jest mój pierwszy wpis na tym forum. Chciałbym przedstawić moją ostatnią produkcję, a mianowicie Hawker Hurricane MKI polskiego dywizjonu 315 RAF.

Jest to mój mały trybut dla polskich pilotów. zbudowałem tak jak pozwoliły mi moje umiejętności, jestem na etapie uczenia się technik modelarskich na nowo po 17 letniej przerwie.

Model malowany akrylami Tamiya, lakiery akrylowe Valejho oraz mały dodatek Eduard'a blaszki wewnątrz. To by było na tyle.

Ps. zdjęcia zostały zrobione kompaktowym aparatem więc nie są super jakości.

pozdrawiam

 

Sebastian

Proszę spojrzeć:

DSCN1057.jpg

 

HawkerHurricaneMkI315sqVintage.jpg

 

DSCN1055.jpg

 

DSCN1054.jpg

 

DSCN1053.jpg

 

DSCN1052.jpg

 

DSCN1051.jpg

 

DSCN1050.jpg

 

DSCN1049.jpg

 

DSCN1048.jpg

 

DSCN1047.jpg

 

DSCN1046.jpg

 

DSCN1045.jpg

 

DSCN1044.jpg

 

DSCN1043.jpg

 

DSCN1042.jpg

 

DSCN1041.jpg

 

DSCN1041.jpg

 

DSCN1039.jpg

 

DSCN1037.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie ładny i fajnie, że coś innego niż 303.

 

Dwie drobne uwagi - obicia na gumowych dywanikach na skrzydle trochę mie na miejscu i skoro już się pokusiłeś o ślady eksploatacji, to silnik Merlin ma to do siebie, że olej gubi litrami, a tu brzuszek czyściutki.

 

Pozdrawiam

Eryk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obecnych replikach muzealnych, bądź latających stosuje się gumowe dywaniki. Wtedy była to farba antypoślizgowa. Przejrzyj fotografie z okresu II wojny. To samo kiedyś zarzucił mi Kornik, dając zdjęcie ,,muzealnika", odpowiedziałem zdjęciem samolotu z okresu i w tym miejscu przebijało aluminium. Jest dobrze.

 

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=kr4mCk710ZU

 

Popatrz od 6 minuty filmu. Doskonale widać niuanse wyglądu Hurricanów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach