Skocz do zawartości

MiG 21 MF Plastyk 1/72


kowal76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałbym pokazać mój najnowszy model. Jest to MiG 21 MF 1/72 z zestawu Plastyk. Model malowałem pędzelkiem i nie jestem zadowolony z efektów swojej pracy . Farba którą użyłem to Agama i jakoś dziwnie mi się ją malowało , Pactra chyba lepsza. Po raz pierwszy próbowałem odtworzyć linię podziału ale nie wyszło mi to za bardzo , muszę zaopatrzyć się w porządny rylec i odpowiednią taśmę.

Podsumowując , nie jestem zadowolony z tego modelu ale biorę pod uwagę że nie mam zbyt dużego doświadczenia. Następnego MiG-a postaram się zrobić lepiej, w kolejce czekają jeszcze 3 MiGi 21 Fujimi, Zvezda i Innex.

 

Najważniejsze że sklejanie sprawia mi frajdę .

 

Pozdrawiam

 

Grzesiek

 

DSC00321.JPG

DSC00323.JPG

DSC00327.JPG

DSC00328.JPG

DSC00329.JPG

DSC00331.JPG

DSC00334.JPG

DSC00335.JPG

bypicasa2html.gifcreated by

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniekąd masz rację, szybki w 1/144 wyszedł Ci ładniejszy, ale może tylko dlatego, że Eduard>Plastyk

Pierwsze rycie lini podziału masz za sobą, przy następnym modelu spróbuj z łoszem.

Nie jestem pewien czy to błąd, ale na st. pionowym masz 2 anteny IFF zamiast 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model wygląda oldskulowo. Malowanie na srebrno pędzelkiem jest zawsze ryzykowne. Pmiętam, że jedyny raz, gdy byłem zadowolony z efektu, to było użycie emalii srebrnej lub aluminium humbrola. Niestety, nie pamiętam numeru. Siadała cieniutką warstwą i nie zostawiała smug. spróbuj doświetlić nieco zdjęcia i eksponowac model na jednym dużym arkuszu papieru. Naprawdę poprawia to odbiór.

Nie wiem, skąd pochodzą formy Plastyka. Kiedyś czeski KP robił niezłego Miga-21. Jest to jeszcze w obiegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien czy to błąd, ale na st. pionowym masz 2 anteny IFF zamiast 3

 

Faktycznie powinny być 3 anteny , moja nie uwaga